Visma eAccounting og SuperOffice Integration

Bruksområder:
Denne appen sørger automatisk for, at dine kundedata i SuperOffice Online alltid stemmer med data i Visma eAccounting. Appen gjør alle de viktige kundeopplysninger, fakturaopplysninger, omsetningstall mv. tilgjengelige direkte i SuperOffice.

Ansvarlig leverandør:
Keyforce

Kategori:
CRM og Salg

Mer informasjon på leverandørens nettside

De viktigste fordelene

Når du integrerer kundedata fra din ERP-løsning med SuperOffice CRM vil du oppleve disse fordelene:

  • Store tidsbesparelser: Ingen mer søking for kundedata i mer enn et system, ingen grunn til å lære eller oppdatere to systemer.

  • Forbedret arbeidsmåte: Responder og handle på kundeforhold med en 360 graders visning av kunden på ett sted.

  • Bedre datakvalitet: Oppdater kundedata en gang, da ny informasjon automatisk synkroniseres med det andre systemet. Mindre rom for feil og utdatert informasjon

 

 

Bruksområder

Kundene dine vil ha nytte av:

  • Raskere responstider: fordi dine ansatte har enkel tilgang til relevant informasjon.

  • Bedre og mer informert kundeservice: fordi de kan handle basert på et bedre informasjonsgrunnlag i stedet for antagelser eller gjetning.

  • Bedre kundeopplevelser: Mindre datafeil forbedrer den generelle opplevelsen og tilliten til din bedrift.

Slik fungerer det 

  • Knytt eksisterende SuperOffice kontakter til din Visma eAccounting Kunde/Leverandør liste.

  • Opprett nye Visma eAccounting Kunder/Leverandører fra SuperOffice.

  • Knytt eksisterende SuperOffice Prosjekter til Visma eAccounting Prosjekter.

  • Opprett nye Visma eAccounting Prosjekter fra SuperOffice.

  • Se transaksjonsdata fra Visma eAccounting basert på gjeldende Kontakt – Kunde/Leverandør/Prosjekt.

Nyhetsbrev

Få smarte tips for små bedrifter.

Meld deg på
Facebook YouTube Twitter

© 2019 Visma Mamut