eMonkey og Mystore integrasjon

Bruksområder:
Integrasjonen er beregnet på Visma eAccounting brukere med Mystore nettbutikk. Med denne integrasjonen får du automatisk ordreregistrering fra din nettbutikk direkte til Visma eAccounting.

Ansvarlig leverandør:
eMonkey AS

Kategori:
Nettbutikk


 

 

De viktigste fordelene

  • Ingen manuell behandling av e-ordre

  • Ikke behov for manuell postering av nettbutikksalg i regnskapet

  • Støtter bade B2B og B2C nettbutikk

  • Raskere behandling og avhandling av e-ordre

Slik fungerer det

  • Ordre blir lastet ned på faste intervaller (20 minutter) og lagret som fakturautkast i Visma eAccounting

  • Link til eksisterende kunde eller oppretting av ny kunde. E-post er kriteria for match

  • Ordrereferanse fra nettbutikken blir lagt som referanse på ordre

Hvordan går jeg frem?

Løsningen er ferdig satt opp og krever ikke noe oppsett av prosesser av butikkeier. Det skal ikke mange ordre til før det lønner seg med å automatisere ordreregistrering.


 

Leverandørinformasjon

eMonkey AS

Langvari 1b

1348 Rykkinn

Org. 912 899 586

E-post: info@emonkey.no

Kontaktinformasjon support:

E-post: support@emonkey.no

Leverandøren står ansvarlig for innholdet på denne siden.