Guide: 5 grunner til at regnskapsførere bør tilby selvbetjening

Unngå dobbeltarbeid og gjør kundene dine mer fornøyde med selvbetjening og effektivt samarbeid.
Fyll inn e-postadressen din under, så sender vi deg en link for nedlasting av guiden.

Last ned gratis guide.

JA, jeg gir samtykke til behandling av mine personopplysninger for å kartlegge mine interesser som beskrevet her og er kjent med at samtykket kan trekkes tilbake når som helst. 

JA, jeg vil motta relevant informasjon basert på mine interesseområder fra Visma på e-post. Jeg kan når som helst melde meg av eller oppdatere mine interesser på Vismas abonnementsside.

Vi trenger ditt samtykke.

Dette inneholder guiden:

Fornøyde kunder er grunnlaget for en vellykket regnskapsvirksomhet. Når kundene vil ha et svar, vil de ha det raskt. Selvbetjening gir kunder mulighet til å logge seg på en nettportal for å finne den informasjonen de trenger - i tillegg til å legge inn egne data.

I denne guiden ønsker vi å gi deg et innblikk i hva selvbetjening er, og hvordan dette kan bidra til å etablere et effektivt samarbeid mellom deg som regnskapsfører og dine kunder.

NYHETSBREV

Hold deg oppdatert med vårt nyhetsbrev for småbedrifter

NYHETSBREV

JA, jeg gir samtykke til behandling av mine personopplysninger for å kartlegge mine interesser som beskrevet her og er kjent med at samtykket kan trekkes tilbake når som helst. 

JA, jeg vil motta relevant informasjon basert på mine interesseområder fra Visma på e-post. Jeg kan når som helst melde meg av eller oppdatere mine interesser på Vismas abonnementsside.

Vi trenger ditt samtykke.

© 2018 Visma Mamut

Vi bruker cookies for å registrere din aktivitet på våre nettsider. Denne informasjonen kombinerer vi med opplysningene du oppgir for å danne en profil, slik at vi kan vise deg innhold tilpasset dine interesser. Ved å akseptere, tillater du oss å registrere og behandle din persondata som beskrevet her.