

Hvor er du i prosessen?
En innsiktsworkshop kan gjennomføres på ulike måter, og det er ikke alltid vi trenger å gjennomgå alle faser for alle kunder. Det handler ikke om hvor stor eller liten bedriften er, men rett og slett hvor langt man har kommet i prosessen.
Det er primært sju punkt vi ønsker å vite mer om i begynnelsen av et prosjekt:
Bedriften - Produktet - Konkurrenter - Marked - Målgrupper - Trender - Historie
Derfor tilbyr vi slike workshops
Å jobbe med å skaffe seg innsikt kan du gjøre helt på egenhånd, og det kan man egentlig med det meste innenfor markedsføring. Men mye av poenget med å bruke noen utenfra er å få sett ting fra en annen vinkel. Ofte ser vi ikke selv det vi ikke ønsker å se, og det er ikke alltid vi alene evner å se hele bildet.
Med disse punktene, og spørsmålene rundt hvert punkt besvart, stiller man sterkere i markedet og vet mer om sin egen merkevare.
Går vi gjennom alle disse punktene hver gang? Nei. Det er ikke alltid det er behov for å gå såpass grundig til verks. Man ser ofte at flere av punktene går litt over i hverandre, og derfor kan vi gjerne slå to fluer i en smekk.