Det virker kanskje lite trolig.
En trapp er ikke noe man kjøper på impuls. Det er en investering man legger mange vurderinger bak. Men det er mulig. Med det riktige samarbeidet, gjort på en god måte.

Caset til Stryntrappa er et klassisk eksempel på hvordan man på en god måte kan skape effekt ved å plassere en merkevare kontekstuelt riktig. Her får følgerne til Kristin Gjelsvik, en målgruppe som er svært interessert i hus og interiør, en reell anbefaling, samtidig som Hagen får frontet Stryntrappa til en veldig aktuell målgruppe. Samarbeidet har vært veldig spennende og utviklende for alle parter, og vi ser frem til lignende prosjekter i fremtiden.

Charlotte Karlsnes, digital rådgiver i Visma Digital Marketing

Les flere bloggartikler

women working on computers

Hvor mye vet du om kundene dine?

in Digital Marketing

Mindre manuell jobb, mer automatikk med CRM-system. Slik kan du automatisere salg- og markedskommunikasjonen med Marketing Automation!

man in front of computer

Slik øker du salget på nettsiden med CRO

in Digital Marketing

Kanalmiksen og budskapet sitter som et skudd, og folk strømmer til nettsiden din! Gratulerer, nå er halve jobben gjort! Det mange ikke tenker over, er jobben som følger med å få flest mulig til å utføre en ønsket handling på nettsiden, være seg å handle produktene dine eller samhandle med innholdet ditt.

women in front of computers

Slik øker du trafikken til nettsiden med Google Analytics

in Digital Marketing

Visste du at 67% av alle klikk i Google går til de fem første søkeresultatene? SEO er viktigere enn noen gang, og den beste måten å få overtaket på konkurrentene. Men hvordan får du topplasseringen i søkeresultatene?