Det virker kanskje lite trolig.
En trapp er ikke noe man kjøper på impuls. Det er en investering man legger mange vurderinger bak. Men det er mulig. Med det riktige samarbeidet, gjort på en god måte.

Caset til Stryntrappa er et klassisk eksempel på hvordan man på en god måte kan skape effekt ved å plassere en merkevare kontekstuelt riktig. Her får følgerne til Kristin Gjelsvik, en målgruppe som er svært interessert i hus og interiør, en reell anbefaling, samtidig som Hagen får frontet Stryntrappa til en veldig aktuell målgruppe. Samarbeidet har vært veldig spennende og utviklende for alle parter, og vi ser frem til lignende prosjekter i fremtiden.

Charlotte Karlsnes, digital rådgiver i Visma Digital Marketing

Les flere bloggartikler

hender_tastatur

5 tips: Få fart på nyhetsbrevet ditt

in Digital Marketing

Gjennom e-postmarkedsføring sørger du for at du holder deg synlig for kundene, og du tar vare på kunder du allerede har. Nå som innskrenkede sporingsmuligheter og lignende utfordringer har gjort seg gjeldende, vil nyhetsbrev være en bra plattform å inkludere i strategien.

Sjekkliste for 2022-markedsføringen

in Digital Marketing

2021 er snart historie. Er du klar for det nye året? Her er våre beste tips til forberedelsene for 2022!