
Kan man selge trapp gjennom influencer-samarbeid?
Det virker kanskje lite trolig.
En trapp er ikke noe man kjøper på impuls. Det er en investering man legger mange vurderinger bak. Men det er mulig. Med det riktige samarbeidet, gjort på en god måte.
Caset til Stryntrappa er et klassisk eksempel på hvordan man på en god måte kan skape effekt ved å plassere en merkevare kontekstuelt riktig. Her får følgerne til Kristin Gjelsvik, en målgruppe som er svært interessert i hus og interiør, en reell anbefaling, samtidig som Hagen får frontet Stryntrappa til en veldig aktuell målgruppe. Samarbeidet har vært veldig spennende og utviklende for alle parter, og vi ser frem til lignende prosjekter i fremtiden.
Vi har samlet våre mest nyttige tips for å hjelpe deg i gang med influencer-samarbeid!
Før du velger enten Facebook eller YouTube, bør du bruke litt tid til å forstå forskjellene mellom de to mest dominerende plattformene for videoinnhold. Sjekk ut våre tips her!
Nå kan det bli mer utfordrende for bedrifter å sikre skreddersøm i annonsene som vises i nyhetsfeeden din på Facebook. I den siste IOS 14-oppdateringen krever Apple nemlig at alle apper stiller spørsmål til brukerne sine; om lov til å spore data utenfor plattformen på ulike måter.