Kan man selge trapp gjennom influencer-samarbeid?

Det virker kanskje lite trolig.
En trapp er ikke noe man kjøper på impuls. Det er en investering man legger mange vurderinger bak. Men det er mulig. Med det riktige samarbeidet, gjort på en god måte.

Caset til Stryntrappa er et klassisk eksempel på hvordan man på en god måte kan skape effekt ved å plassere en merkevare kontekstuelt riktig. Her får følgerne til Kristin Gjelsvik, en målgruppe som er svært interessert i hus og interiør, en reell anbefaling, samtidig som Hagen får frontet Stryntrappa til en veldig aktuell målgruppe. Samarbeidet har vært veldig spennende og utviklende for alle parter, og vi ser frem til lignende prosjekter i fremtiden.

Charlotte Karlsnes, digital rådgiver i Visma Digital Marketing

Les flere bloggartikler

Alt du trenger å vite om Marketing for hire

in Digital Marketing

Rekker du ikke over alle markedsaktivitetene du har planlagt for bedriften? Har du en markedsressurs som skal ut i permisjon eller kanskje mangler du rett kompetanse til å kunne gjennomføre alt du ønsker? Da burde du sjekke ut Marketing for hire!

Ung mann ved frokostbordet, nyter mat mens han surfer på lesebrett.

Google stopper all bruk av Facebook Pixel

in Digital Marketing

Facebook får ikke lenger brukerdata, fra andre sider, gjennom Chrome fra og med 2022. Hva kommer til å skje med målrettede annonser og hva vil det si for Facebook, din bedrifts markedsføring og folk flest?

mobile insights hand holding phone

Skaff deg verdifull data med UTM-sporing

in Digital Marketing

Hvor kommer nettside-trafikken din fra? Visste du at du kan sette på en liten “hale” på URL-en du deler, slik at du enkelt kan spore hvor den besøkende har oppdaget siden din? Med UTM-sporing får du enkelt oversikt til å analysere og skille ulike kampanjer fra hverandre. Vi viser deg hvordan du bygger en UTM-tag!