Det virker kanskje lite trolig.
En trapp er ikke noe man kjøper på impuls. Det er en investering man legger mange vurderinger bak. Men det er mulig. Med det riktige samarbeidet, gjort på en god måte.

Caset til Stryntrappa er et klassisk eksempel på hvordan man på en god måte kan skape effekt ved å plassere en merkevare kontekstuelt riktig. Her får følgerne til Kristin Gjelsvik, en målgruppe som er svært interessert i hus og interiør, en reell anbefaling, samtidig som Hagen får frontet Stryntrappa til en veldig aktuell målgruppe. Samarbeidet har vært veldig spennende og utviklende for alle parter, og vi ser frem til lignende prosjekter i fremtiden.

Charlotte Karlsnes, digital rådgiver i Visma Digital Marketing

Les flere bloggartikler

Konkurranseregler på Facebook og Instagram

in Digital Marketing

Det er lett å gå seg vill i jungelen av konkurranseregler og det er vanskelig å vite hva som er lov og ikke lov. Grunnen til at Facebook ikke ønsker å være mer spesifikke i sine retningslinjer er fordi de ikke ønsker at personer skal utnytte denne informasjon til å få bedre rangering i nyhetsoppdateringen.

Kommunikasjon i jakt på drømmekandidaten

in Digital Marketing

Å finne riktig kandidat til riktig tid kan oppfattes som en omfattende og krevende prosess, hvor du kanskje klør deg i hodet og lurer på hvor du skal begynne?

Slik gjør du nettsiden synlig fra dag én

in Digital Marketing

Markedsføringen skal treffe den riktige målgruppen og trigge deres nysgjerrighet til å enkelt kunne søke mer informasjon. Dette skal igjen lede de inn til et besøk på nettsiden.