Det virker kanskje lite trolig.
En trapp er ikke noe man kjøper på impuls. Det er en investering man legger mange vurderinger bak. Men det er mulig. Med det riktige samarbeidet, gjort på en god måte.

Caset til Stryntrappa er et klassisk eksempel på hvordan man på en god måte kan skape effekt ved å plassere en merkevare kontekstuelt riktig. Her får følgerne til Kristin Gjelsvik, en målgruppe som er svært interessert i hus og interiør, en reell anbefaling, samtidig som Hagen får frontet Stryntrappa til en veldig aktuell målgruppe. Samarbeidet har vært veldig spennende og utviklende for alle parter, og vi ser frem til lignende prosjekter i fremtiden.

Charlotte Karlsnes, digital rådgiver i Visma Digital Marketing

Les flere bloggartikler

markedsføring i nedgangstider blogg

Markedsføring i økonomiske nedgangstider

in Digital Marketing

Vi går alle inn i en usikker økonomisk tid, både på hjemmebane og i bedriften vi jobber i. Som rådgivere skal vi i Visma Digital Marketing gi de beste rådene med utgangspunkt i den dataen, bakgrunnen og teorien vi har tilgjengelig. For å gjøre det må vi ha en forståelse for både hvordan verdensøkonomien påvirker driften til kundene våre, og samtidig ha en dyp kunnskap i hvordan markedet endrer seg i takt med økonomiske svingninger.

Rapportere markedstall

Hvordan rapportere markedsresultatene?

in Digital Marketing

Er du markedssjef eller sitter du i en annen rolle hvor du er ansvarlig for en eller flere ulike markedsføringskanaler?

kom i gang med sosiale medier

Slik kommer du i gang med sosiale medier

in Digital Marketing

Høsten sniker seg kjapt på. Etter en lang og digg sommer, kan det være ekstra vanskelig å finne tilbake til rutinene. En av disse rutinene kan være regelmessig posting i de sosiale kanalene. Dersom du jevnlig poster innlegg, er du nemlig mer synlig for potensielle kunder. I tillegg øker du troverdigheten med nytt og oppdatert innhold. Men hvor skal du begynne etter ferien?