Sosiale medier i kundereisen

Dato: 25. november

Tid: 09.00-09.30

Hvordan jobbe mer målrettet på sosiale medier?

Sosiale medier spiller en viktig rolle i kundereisen – fra første kontaktpunkt når vi skal skape oppmerksomhet til et produkt eller en tjeneste, til endelig kjøp og gjenkjøp.

Vet du hvilke elementer som blir viktig å tenke på i kommunikasjonen på hvert steg i kundereisen, eller hvilke dataspor vi kan fange opp på de sosiale mediene underveis? Det finnes nemlig svært mange muligheter som du nå kan lære mer om!

Dette spennende webinaret er rettet mot alle bedrifter som ønsker å oppnå økt skreddersøm og aktualitet i kommunikasjonen på sosiale medier. Du vil sitte igjen med mer innsikt i hvordan du kan jobbe mer systematisk og målrettet med data, målgrupper, budskapsutforming og distribusjon.

Du vil lære mer om: 

  • Hvordan Visma Digital Marketing jobber med kundereisen
  • Hvilke kanaler som spiller inn på de ulike stegene i kundereisen
  • Datafangst og målgruppemuligheter
  • Konkrete tips til hva du bør tenke over i kommunikasjonen
  • Lead-generering og kommunikasjon med fokus på lojalitet.

Påmelding

Vi trenger ditt samtykke.

Trine Humlen 2.jpg

Trine Humlen

Digital rådgiver

trine.humlen@visma.com

92891062