Lunsjseminar 30.11.21 - En munnfull B2B-markedsføring
På Dampsentralen i Ålesund
Vi inviterer til En munnfull B2B-markedsføring sammen med LinkedIn! Dette lunsjseminaret vil gi deg inspirasjon og innsikt til hvordan du kan bruke LinkedIn i merkevarens kanalmiks. I tillegg får du eksempler på synlighet og tilstedeværelse i hele kjøpsprosessen fra to av våre kunder.
Dato og tid: 30.11, kl. 10.00-12.00
Registreringen åpner kl. 09.30
Hvor: Dampsentralen på Pir, Ålesund
Alle deltakere får lunsj og litt forfriskninger.
Med Johan Eriksson, Birgitte M. Hoddevik & Charlotte Karlsnes
Foredragsholdere:
Johan Erikson - LinkedIn Marketing Norway
Lykkes på LinkedIn
Annonsemarkedet er i stadig endring. Johan vil vise oss de siste trendene og dele verdifull innsikt som gjør det enklere for B2B-annonsører å lykkes. I tillegg går vi gjennom de siste, og kommende, oppdateringer i LinkedIn.
Charlotte Karlsnes - digital rådgiver i Visma Digital Marketing
Hvordan kommuniserer du med en målgruppe som henger i klatreseler på oljerigger?
AAK Safety er markedets ledende leverandør av kurs og rådgiving innen fallsikring, redning og tilkomstteknikk, og de er sterkt representert i offshore-industrien. Få et innblikk i hvordan AAK Safety jobber med sin digitale synlighet for å sikre høy kjennskap og kunnskap hos sine potensielle kunder.
Birgitte Hoddevik - digital rådgiver i Visma Digital Marketing
Hvordan påvirke gjennom lengre kjøpsprosesser?
OneStop Reporting tar over der økonomisystemet stopper - og leverer rapporter og budsjettering i skyen. Som en B2B-aktør kjennetegnes salgene med flere involverte hos kunden, og lange prosesser. Hør mer om hvordan vi jobber med å sikre tilstedeværelse gjennom hele kjøpsprossen, med riktig innhold.