Om Sara
Hareidsdølingen Sara Helen Haram startet hos oss 1. oktober. Hun har en mastergrad i International Business and Marketing fra NTNU. I tillegg har hun jobbet med innholdsproduksjon for Mørenot Gruppen. Gjennom sin erfaring har hun opparbeidet gode digitale ferdigheter og stor forretningsforståelse.
I tillegg er hun kreativ og en racer på innhold og design. Sara er nå klar for å bruke den opparbeidede teorien og erfaringen som Digital Planner hos oss.
Sara tilegnet seg mye kunnskap om Visma Digital Marketing i et av sine fagemner ved masteren.
I emnet Digital Marketing Innovation valgte vår gruppe å skrive om Visma Digital Marketing, selve frontrunneren for markedsføringsmiljøet i Møre og Romsdal. Etter å ha fått et såpass godt inntrykk av byrået etter oppgaveskrivingen skjønte jeg at dette var min drømmearbeidsplass. Jeg har holdt et godt øye til dem, og er nå svært begeistret for å bli en del av en slik dyktig og kjekk gjeng. Jeg gleder meg stort til fremtiden, og å få kunne hjelpe spennende bedrifter med sine digitale planlegginger, kampanjer og andre viktige valg. Med mine unge øyne på digital markedsføring, vil jeg tilføye kundene et nytt perspektiv, forteller Sara.
Utfordrer til å tenke annerledes
Som markedsfører idag, er det viktig å holde seg oppdatert. Det fungerer ikke å kjøre på med samme det subjektive løpet som du alltid har gjort. Man må være villig til å teste ut nye metoder og tilpasse innholdet etter hva kundene verdsetter. Du må følge trendene på riktig måte, og være nysgjerrig på andres synspunkt. Som nyansatt i Visma Digital Marketing, er dette en av mange grunner til at jeg gleder meg til å videre utfordre kundene til å tenke annerledes, sier Sara.
Utenom jobb er Sara glad i fotografering, sosialisering med venner, reising eller bare en spennende serie eller film på skjermen. Og å scrolle på mobilen etter inspirasjon, selvfølgelig.