Digital rådgiver

Anniken kommer opprinnelig fra Molde, men bosatte seg i Ålesund for 7 år siden, og bor i dag på Lerstad sammen med samboer Martin og jentene Ella og Erika. Når hun ikke er på jobb liker Anniken å være på fjellet, både på ski og med joggesko, og Buldrehallen er også en stor favoritt.

- Å få være med å guide kundene i hvordan de skal navigere digitalt, bidra til at de når målene de setter seg, og ikke minst utvikler seg i sitt marked, er for meg en veldig givende jobb! Visma Digital Marketing er også en solid gjeng og består av regionens største fagmiljø, så jeg gleder meg virkelig til å bli bedre kjent med både kunder og nye kollegaer, sier Anniken. 

I dag må alle strategier per definisjon være digitale, og vi jobber enda tettere på kundene for sammen å ta riktige strategiske veivalg. Anniken har tyngden og erfaringen til å bli en viktig strategisk partner for våre kunder, og hun er et riktig tilskudd til Visma Digital Marketing i vekstfasen som vi er inne i.

Torill Standal Eliassen, byråleder

Anniken Vorpenes

Digital rådgiver

anniken.vorpenes@visma.com

Torill Standal Eliassen

Byråleder

torill.eliassen@visma.com

Våre siste bloggposter

women working on computers

Hvor mye vet du om kundene dine?

in Digital Marketing

Mindre manuell jobb, mer automatikk med CRM-system. Slik kan du automatisere salg- og markedskommunikasjonen med Marketing Automation!

man in front of computer

Slik øker du salget på nettsiden med CRO

in Digital Marketing

Kanalmiksen og budskapet sitter som et skudd, og folk strømmer til nettsiden din! Gratulerer, nå er halve jobben gjort! Det mange ikke tenker over, er jobben som følger med å få flest mulig til å utføre en ønsket handling på nettsiden, være seg å handle produktene dine eller samhandle med innholdet ditt.

women in front of computers

Slik øker du trafikken til nettsiden med Google Analytics

in Digital Marketing

Visste du at 67% av alle klikk i Google går til de fem første søkeresultatene? SEO er viktigere enn noen gang, og den beste måten å få overtaket på konkurrentene. Men hvordan får du topplasseringen i søkeresultatene?