Digitalisering av kundedialogen

Digitalisering og smarttelefoner erstatter papir og konvolutter, noe som gir fantastiske muligheter for rask, sikker, kostnadseffektiv og interaktiv dialog med kunder og interessenter.

Customer Communication Management (CCM) verktøy som Metaforce og OpenText Exstream (tidligere HP Exstream) gjør det enklere for virksomheter å kommunisere skriftlig både digitalt og postalt, samt engasjere kunder med personlig og relevant kommunikasjon.

Med et effektivt CCM verktøy kan Visma Consulting automatisere og personalisere hele virksomhetens skriftlige kommunikasjon, og lage alt fra effektive brev-løsninger til løsninger for elektronisk samhandling på tvers av kanaler som web, e-post, brev og SMS.

Visma Consulting har lang erfaring med både HP Exstream og Metaforce. Våre konsulenter kan hjelpe deg med alt fra rådgivning til implementering og konvertering fra en CCM løsning til en annen. 

Effektiv organisering og administrasjon av utvikling, produksjon, distribusjon og arkivering av brev, dokumenter og meldinger på en enkel og enhetlig måte.
Begeistring i hvert kontaktpunkt med kunden med personlig og relevant kommunikasjon levert via kundens foretrukne kanal.
Bedre kundeopplevelser og penger spart på dokumentutvikling og produksjon, reduserte papir- og portokostnader og raskere behandlingstid.

Kontakt oss

Ta kontakt med oss for å finne ut hvordan vi ved hjelp av Exstream eller Metaforce kan hjelpe deg med digitalisering av kundedialogen i din virksomhet.

Portrett av en Visma konsulent

Portrett av en Visma konsulent