Designprosess

Designprosess med brukeren i sentrum.

Brukeren i sentrum

Vi jobber i en iterativ prosess hvor brukeren alltid står i sentrum. Brukernes feedback er det viktigste i alle faser. Vi har lang erfaring med design på digitale flater i ulike størrelser. I designprosessen forholder vi oss til prinsipper for den skjermstørrelsen det designes for, og lager responsive løsninger som fungerer optimalt uavhengig av skjermstørrelse.

Hva er egentlig en Design Sprint?

De fleste som jobber aktivt med kreative metoder i hverdagen har nok hørt ordet “Design Sprint” før. Men hva er er det egentlig? Og hva er alle disse aktivitetene og prosessene som alle skryter av?

Slik gjennomfører du aktivitetene i Design Sprint 3.0

Vi gir deg en kort forklaring på de ulike aktivitetene i Design Sprint 3.0 og hvordan man gjennomfører dem.

 

 

Hva er en Problem Framing Workshop?

I en Problem Framing Workshop møtes interessenter og ledelse for å fordype seg i organisasjonens smertepunkter. Vi gjennomgår hva en Problem Framing Workshop er og hvordan man gjennomfører en slik workshop.