Innkjøpssystem

Med Visma Proceedo sparer bedriften din tid og kostnader. 
Kontakt oss

Innkjøpssystemet automatiserer rutiner

Med Visma Proceedo sparer bedriften din tid og kostnader. Dere får ett felles system for håndtering av bestillinger som alle ansatte kan benytte. Registreringen utføres av den enkelte ansatte som har et innkjøpsbehov.

Innkjøpssystemet automatiserer følgende rutiner:

  • bestilling
  • kontering
  • godkjenning
  • ordresvar
  • registrering av varemottak

Innkjøpssystemet kan også integreres med webbasert fakturabehandling og økonomisystemet ditt. Da blir hele prosessen helt elektronisk.  

Sørger for høy avtalelojalitet

I tillegg til å spare tid og kostnader på selve rutinene, gir innkjøpssystemet også høy avtalelojalitet, noe som reduserer kostnadene ytterligere. Fordi alle leverandøravtalene deres ligger inne i innkjøpssystemet vet alle ansatte alltid hvilke produkter de skal velge og hvem de skal bestille fra. Visma Proceedo gir deg også bedre kontroll og kvalitet i innkjøpene, ettersom ingen bestillinger blir sendt til leverandørene før de er ferdig kontert og godkjent.

"Proceedo fakturahåndtering er den mest brukervennlige løsningen."

- ESV (Ekonomistyringsverket i Sverige)

Kontakt oss

Vi trenger ditt samtykke.
Vi bruker cookies for å registrere din aktivitet på våre nettsider. Denne informasjonen kombinerer vi med opplysningene du oppgir for å danne en profil, slik at vi kan vise deg innhold tilpasset dine interesser. Ved å akseptere, tillater du oss å registrere og behandle din persondata som beskrevet her.