Avtalehåndtering

Visma Proceedo Avtalehåndtering tar hånd om hele avtalehåndteringen
Kontakt oss

Visma Proceedo Avtalehåndtering tar hånd om hele avtalehåndteringen, fra administrasjon og distribusjon av leverandøravtaler til struktur og innhenting av brukernes synspunkter. Tjenesten er webbasert, fungerer uavhengig av datamaskin og brukere kan rettighetsstyres.

Visma Proceedo effektiviserer og strømlinjeformer innkjøpene i bedriften din. Løsningen omfatter hele innkjøpsprosessen fra en bestilling blir godkjent og sendt, til varen er mottatt og fakturaen er klar for betaling. Systemet er nettbasert og brukervennlig, og kan integreres med bedriftens leverandører og økonomisystem. 

  • Avtaledata finnes i strukturert form
  • En kan lagre bilag/vedlegg
  • Avtale kan ha automatisk kobling mot for eksempel varekataloger, prislister, ordreskjema og webshop
  • Avtalene kan eksponeres for hele organisasjonen
  • Brukervennlig søkefunksjonalitet
  • Rettighetsstyrte tilganger for sluttbrukere
  • Påminnelse/varsling når avtaler går ut
  • Enkelte å innhente tilbakemeldinger fra sluttbrukere
  • Enkelt å finne å håndtere
  • Leverandøravtaler finnes enkelt gjennom å skrive navnet på leverandøren eller produktet. En kan også søke i trestruktur som defineres av din egen virksomhet

"Ett år etter implementering av Visma Proceedo hadde vi oppnådd alle våre mål"

- Claes Stenfeldt, COOP

Kontakt oss

Vi trenger ditt samtykke.
Vi bruker cookies for å registrere din aktivitet på våre nettsider. Denne informasjonen kombinerer vi med opplysningene du oppgir for å danne en profil, slik at vi kan vise deg innhold tilpasset dine interesser. Ved å akseptere, tillater du oss å registrere og behandle din persondata som beskrevet her.