E-handel gir kostnadskontroll og effektive innkjøp for DNB

Fokus på brukervennlighet og tilpasning

Løsningen har vært i bruk i snart 5 år og det var blant annet fokus på brukervennlighet, mulighet til integrasjon med bankens egne systemer, samt import av data som var avgjørende for valget av e-handelssystemet Visma Proceedo.

– Vi er et stort og dynamisk selskap derfor var det viktig for oss å ha mulighet til å gjøre egne tilpasninger. Det har vi mulighet til i Visma Proceedo. Vi lager blant annet egne skjemaer som gjør at vi enkelt luker ut feilbestillinger, og sørger for at vi får rett informasjon inn i innkjøpssystemet, sier Skaara.

10.000 brukere

I DNB har alle ansatte tilgang til Visma Proceedo. – Alle våre 10.000 ansatte har tilgang til innkjøpsløsningen. Dersom alle disse skulle bruke tid på å finne leverandører hadde dette både tatt mye tid og kostet mer penger. Nå har vi ett sted som alle forholder seg til, det gjør at vi får standardisert og automatisert innkjøpsprosessene våre, sier Skaara.

Kontakt oss

Vi trenger ditt samtykke.