Visma Proceedo

Effektiviserer hele innkjøpsprosessen fra behov til betaling.

Kontakt oss
Visma Proceedo - Fra behov til betaling

Fra behov til betaling

Visma Proceedo effektiviserer prosesser knyttet til avtalehåndtering, innkjøp, bestilling og fakturabehandling. Skyløsningen vår dekker hele prosessen – fra behov til betaling. 

Visma Proceedo hjelper deg med å få bedre kontroll over avtaler og innkjøp, reduserte kostnader samt bedre kvalitet og sporbarhet i prosessen fra behov til betaling. E-handelsløsningen brukes i dag av et hundretalls store virksomheter innenfor offentlig og privat sektor. 

Våre moduler 

Alle modulene i Visma Proceedo er nettbaserte og kan nås fra enhver datamaskin. Det er en skybasert løsning og selges som SaaS (software as a service). Det betyr at du slipper investere tid og ressurser i maskinvare, drift og vedlikehold. Samtidig som du slipper å tenke på installasjoner og fremtidige oppgraderinger.  I stedet kan du konsentrere deg om bedriftens kjernevirksomhet. 

Visma Proceedo Avtalehåndtering

Avtalehåndtering

Visma Proceedo Avtalehåndtering tar hånd om hele avtalehåndteringen, fra administrasjon og distribusjon til struktur og innhenting. 

Visma Proceedo Innkjøpssystem

Innkjøpssystem

Med Visma Proceedo sparer bedriften din tid og kostnader. Dere får ett felles system for håndtering av bestillinger som alle ansatte kan benytte.

Visma Proceedo Fakturahåndtering

Fakturahåndtering

Med Visma Proceedo Fakturahåndtering håndterer du alle innkommende fakturaer på en effektiv og sikker måte.

Leverandørtilkoblinger for elektronisk handel

Visma Proceedo har i dag 300 000 brukere og over 4 000 tilkoblede leverandører. Vi har lang erfaring med oppkobling av leverandører og vet hva som kreves av både kunde og leverandør for en rask og smertefri oppkobling. 


"Schenker foretar hvert år et regnskapsoppgjør for e-handel for å gjøre rede for besparelser som er gjort ved hjelp av denne typen handel. I 2012 har DB Schenker Sverige spart SEK 13 400 000."

- Camilla Nilsson, Central Procurement, DB Schenker

Les mer om Leverandørtilknytninger

Rapport: Automatisert prosess fra innkjøp til betaling

I denne rapporten ser vi nærmere på automatisert innkjøp-til-betaling, og gir deg tips til hvordan du kan lykkes med en løsning for fakturahåndtering som henger sammen med et bestillingssystem og som er integrert med økonomisystemet.

Visma Proceedo fakturamatching

Last ned gratis rapport nå

Vi trenger ditt samtykke.

Kontakt oss

Vi trenger ditt samtykke.
Vi bruker cookies for å registrere din aktivitet på våre nettsider. Denne informasjonen kombinerer vi med opplysningene du oppgir for å danne en profil, slik at vi kan vise deg innhold tilpasset dine interesser. Ved å akseptere, tillater du oss å registrere og behandle din persondata som beskrevet her.