

TendSign Anbud for leverandører
Få et konkurransefortrinn ved å ta i bruk det samme verktøyet som stadig flere innkjøpere i det offentlige bruker. Med Visma TendSign gjør virksomheter og myndigheter helt elektroniske anskaffelser. Du som leverandør svarer på anskaffelser enkelt og effektivt helt elektroniskt i verktøyet TendSign Anbud.
Du kan velge mellom en gratis standardversjon for å enkelt levere anbud eller en pluss versjon som har en rekke ekstra funksjoner som gjør anbudsprosessen lettere for deg.
Hvorfor elektroniskt anbud?
Fordelene med å leverere anbud i et elektroniskt KGV-verktøy er flere:
-
Det er tydelig hvilke spørsmål som skal besvare
-
Du får beskjed hvis du ikke har fylt ut et obligatorisk felt
-
Anbudet kan sendes helt opp til anbudsfrist
-
Alt er tilgjengelig på nett, når og hvor du vil
-
Visma TendSign hjelper innkjøperen med å åpne og vurdere tilbudet hvilket gjør at du får beskjed raskere
-
Hele anskaffelsesprosessen håndteres på et og samme sted hvilket gjør at du som - leverandør på en enklere måte får oversikt over prosessen. Du gjør alle steg og kommuniserer med innkjøperen direkte i verktøyet

TendSign Anbud grunnkonto
Gratis
- Søk i annonser
- Last ned anskaffelse dokumenter
- Levere anbud elektroniskt
- Tilgang til TendSigns support
TendSign Anbud Pluss
2 500 NOK/år
- Søk i annonser
- Last ned anskaffelse dokumenter
- Levere anbud elektroniskt
- Tilgang til TendSigns support
+ Flere kan arbeide med samme tilbud
+ Administrere bedriftens alle brukere
+ Gi tilgang til et pågående tilbud til en annen brukere innen samme bedrift
+ Projektplaner med aktiviteter, påminnelser, e-post etc.
+ Se signerte avtaler på sitt konto
+ Et Administratorkonto per organisasjon inngår med mulighet til flere
Kontakt oss
Er du interessert i hvordan Visma TendSign kan hjelpe deg? Fyll ut skjemaet under så kontakter vi deg etter kort tid. Vi hører gjerne fra deg!
Allerede kunde? Vennligst kontakt support via skjemaet eller ring support på tlf. +47 40 00 68 14.