Visma Commerce er nordens største leverandør av anskaffelse, innkjøp og anbudstjenester.

Fra behov til betaling

Visma Commerce er nordens største leverandør av anskaffelse, innkjøp og anbudstjenester.

Kontakt oss

Anbuds- og innkjøpsprosessen

Nettbaserte løsninger som dekker hele anbuds- og innkjøpsprosessen.
Fra behov til betaling – for både privat og offentlig sektor.

Se løsningene

Offentlige
anbud

For bedrifter som ønsker å finne og vinne offentlige anbud. Fra overvåkning av anbud og markedsanalyse til opplæring.

Les mer om Visma Opic

Fra behov til betaling

Vårt tilbud til innkjøpende organisasjoner dekker hele verdikjeden fra behov til betaling.
Vi har over 700 kunder i både privat og offentlig sektor, og over 10 000 leverandører som overvåker anbud via våre tjenester. Alle våre produkter er skybasert-/Saas-løsninger og har fleksibilitet til å tilfredsstille behovene til så vel store som mindre organisasjoner. Vi hjelper dere også med implementering og prosjektledelse, konsulenttjenester og opplæring.

 

 

Spendanalyse

En viktig faktor for å kunne lykkes med både innkjøps- og anbudsarbeidet, er å se på historikken. En spendanalyse gjør det lettere å forstå innkjøps- og leverandørmønstre samt hvordan ting fordeler seg over ulike innkjøpsområder og kategorier. Hvis man vet hva som kjøpes, for hvor mye, fra hvem og på hvilken måte, kan man svært ofte identifisere forbedringsmuligheter og potensialet for besparelser.

Les mer Spendanalyse

 

Spendanalyse

 

KGV-verktøy 

 

 

KGV-verktøy

Visma TendSign er i dag Nordens mest brukte anbudssystem og effektiviserer prosessen både for oppdragsgivere og tilbudsgivere. Verktøyet er fleksibelt, noe som gjør at det passer bra for de fleste organisasjoner som gjør anskaffelser i forhold til LOA/FOA. 

Les mer om Visma TendSign

 

Avtaleoppfølging

Visma Avtaleoppfølging (Contract Lifecycle Management) hjelper dere med å følge opp inngåtte avtaler ved å opprette oppfølgingsplaner med tilbakevendende oppgaver, registrering og oppfølging av nøkkeltall og mulighet til å logge handlinger og hendelser på avtalene. Systemet støtter kategoristyrt arbeid og bruker om igjen opplysningene dere allerede har lagt inn i Visma TendSign.

Les mer om Visma Avtaleoppfølging

Avtaleoppfølging

 

Visma Proceedo 

 

 

Innkjøp og fakturahåndtering

For virkelig å få fullt utbytte av innkjøpsarbeidet, er det helt avgjørende med et bestillingssystem. Det eliminerer faren for feilkjøp, styrker avtalelojaliteten og gir dere full kontroll over alle innkjøpene til organisasjonen.

De fleste har i dag innsett at fakturahåndtering er en prosess som hører naturlig til innkjøpsprosessen. Derfor vil man også ha en løsning for fakturahåndtering som henger sammen med et bestillingssystem og som er integrert med økonomisystemet. 

Les mer om Visma Proceedo

Kontakt oss

Kontakt oss

Vi trenger ditt samtykke.