Mottatt inkassokrav?

Vi hjelper deg med å løse din sak

Har du mottatt brev eller faktura fra Visma Collectors? Da er du registrert som skyldner hos en av våre oppdragsgivere.

Saken ligger til inkasso fordi fakturaen du har mottatt, ikke er betalt innen forfallsdatoen.

Kontakt oss i dag

Våre konsulenter er tilgjengelige:

  • Hverdager kl. 08–20
  • Lørdager kl. 10–15 på lørdager.

Åpningstider sommeren 2017

Ordinære åpningstider med unntak av uke 28, 29 & 30. I disse ukene har vi kun åpent kl. 08-16 fra mandag til fredag. 

 

 

815 66 360

Hva bør du gjøre?
Betal alle tilsendte krav (fakturaer) innen forfalldatoen. Da er saken ute av verden og du unngår flere kostnader. Trenger du mer informasjon om saken din kan du kontakte oss på telefon eller mail. 

Er du uenig i kravet?
Har du klager eller innsigelser på kravet? Kontakt oss på telefon eller mail for å komme i dialog med oss, enten det er snakk om avvik i beløp og betalingsbetingelser, eller at du ikke har mottatt varen kravet gjelder.

Har du betalt?
Av og til sendes det ut krav feilaktig. Har du opplevd dette, beklager vi det på det sterkeste. Kontakt oss på telefon eller mail og meld inn feil ved kravet du har mottatt. Vi følger opp og tar kontakt med deg.

Kan du ikke betale akkurat nå?
Vi i Visma Collectors gjør hva vi kan for å finne en løsning du kan leve med, dersom du ikke har mulighet til å betale akkurat nå. Ta kontakt med oss på telefon eller mail så ser vi på muligheter for nedbetaling.

 

Ta kontakt med oss så hjelper vi deg

+47 815 66 360

callsenter@visma.com

Våre konsulenter er tilgjengelige kl. 08–20 på hverdager og kl. 10–15 på lørdager.