bWise logo

Support

Når man kjøper lisenser på programvare gjennom bWise får man noe mer enn når den samme programvaren kjøpes hos produsenten. Alle større softwareleverandører tilbyr supporttjenester, oftest som en del av standard vedlikeholdsavgift. Denne standardtjenesten beholder du, men i tillegg får du norsk, nær og rask støtte når du trenger det. Vi i bWise tilbyr følgende support:

  • Direkte tilgang til en som kjenner deg og ditt miljø
  • Erfaren løsningsarkitekt i første samtale, og vi konferer internt så du slippe å gjenta deg selv
  • Rask innlogging hos deg, eller andre praktiske veier til mål. Løsningsfokus.

Du mister ingenting, vi registrerer problemet hos leverandøren også, og du er fri til å følge saken dersom den mot formodning skulle overleve et døgn uløst, men du trenger ikke – for vi gjør det.

Vårt samarbeid med programvareprodusenten Qlik har vært særdeles godt siden dag en. Tross at Qlik har blitt et internasjonalt selskap, ligger Qliks utviklings- og supportavdeling i Lund, Sverige. I og med at Qlik leverer software via partner, håndterer bWise 1ste-linje support.

Vi løser 99% av sakene som kommer inn, og Qlik Support blir eventuelt koblet inn som 2dre-linje ved behov.

Kontakt oss i bWise

Send oss en beskjed så tar vi kontakt med deg.

Portrett av en bWise konsulent