bWise logo

Kundeportaler 2017

Vi inviterer til Kundeportaler 2017 hvor vi ser på hvordan du kan bruke Qlik sine verktøy til å lage en elektronisk plattform for dine kunder. Vi har også invitert en rekke av våre kunder som har bygget denne type portaler slik at de kan vise hvordan de har gått frem og hvilke behov de dekker. 

Dato: 12/10/2017

Tid: 08:30 - 13:00

Sted: Bjørvika Konferansesenter, Dronning Eufemias gate 6, 0191 Oslo

Arrangementet er gratis!

Agenda

08.30 – 09.00                 

Registrering og frokost

09.00 – 09.30                 

Velkommen ved Torstein Thorsen, CEO, bWise AS

Torstein ønsker velkommen og forteller om bruken av kundeportaler. Hvilke fordelder er det med bruken av kundeportaler og hva kan du oppnå?

09.30 – 10.30                 

Qlik viser hvordan du kan bygge en kundeportal ved hjelp av deres verktøy - demo

Qlik forteller om fordeler og ulemper med deres Kundeportal plattform. Hva er løsningen god på, hva er utfordrende og hvorfor bør du velge nettopp deres løsning?

ved Andreas Petterson, Qlik Strategy & Value, Nordic lead i Qlik

10.30 – 10.45

Kaffepause

10.45 – 11.15

Brukeropplevelsen i fokus

Design og brukervennlighet blir ofte nedprioritert i IT-prosjekter, på grunn av mangel på innsikt av hvor verdien av design faktisk ligger. Bente tar for seg verdien av god brukeropplevelse gjennom referanseprosjekter, og hvordan en god designprosess bør gjennomføres med brukerne i sentrum. Bente Bakke, UX Manager, Visma Consulting AS

11.15 - 11.45

CARWATCH – ulike datakilder samles og visualiseres i innsiktsverktøy for bilbransjen

Faktiske bildata kombineres med demografiske data og adferdsdata om bilbrukeren, for å gi bilbransjen en samlet forståelse av lojalitet, profil og geografisk spredning på kjøper av ulike bilmerker og modeller.

Ved å benytte Qlik i kombinasjon med GeoQlik kartverktøy, gjøres en omfattende mengde informasjon og kunnskap enkelt og visuelt tilgjengelig gjennom noen få tastetrykk. Per Valla, Netlife Dialog

11.45 - 12.15

Levende dialog med kundene gjennom hele kundereisen hos Formuesforvaltning

Formuesforvaltning AS forteller om hvorfor de valgte å integrere Qlik i sin nye kundeportal. De ønsker å gi sine kunder bedre innsikt for å kunne bevare og utvikle verdier i en bransje som tradisjonelt har vært preget av papirrapporter med kakediagrammer og tabeller. Liv Bøstrand, BI manager og Andrè Johansen, Senior Business Developer i Formuesforvaltning

12.15

Lunsj

Påmelding

JA, jeg gir samtykke til behandling av mine personopplysninger som beskrevet her og er kjent med at samtykket kan trekkes tilbake når som helst. 
JA, jeg vil motta relevant informasjon basert på mine interesseområder fra Visma på e-post. Jeg kan når som helst melde meg av eller oppdatere mine interesser på Vismas abonnementsside.  

 

12. oktober 2017

Dato:
12.okt
Tid:
08:30 - 13:00
Sted:
Bjørvika
Kategori:
Seminar
Type:
Seminar