Mer effektiv kundehåndtering ved bruk av chatbot

Dato: 25.11.20
Tid: 08.30-09.30

Webinaret er gratis.

En chatbot er ikke bare en bot som chatter med kundene dine; AI-drevne chatbots kan svare på en rekke spørsmål eller tilby lenker til skjemaer som skal fylles ut, når som helst i døgnet. På denne måten kan du automatisere kundedialogen og oppleve reduserte mengder e-poster, samtidig som du får kontroll på de manuelle forespørslene. De ansatte kan konsentrere seg om de mer komplekse henvendelsene siden sakene enkelt og sømløst kan overføres til et menneske, med hele historikken.

I dette webinaret vil du lære om hvordan Kindly sine chatbots kan bidra til en mer effektiv kundeservice og øke kundens selvbetjening og tilfredshet. Vi viser deg også hvordan Norwegian bruker chatbot på sine nettsider.

Det er kombinasjonen av kunstig intelligens, maskinlæring og språkteknologi som gjør at Kindly sine kunder opplever både 20% færre kundehenvendelser og 30% færre e-poster, uten at kundetilfredsheten går ned.

Agenda

08.30 - 08.35  Introduksjon ved Ola Skuland Pedersen, Director of Emerging Technology i Visma Consulting

08.35 - 08.45  Hvordan automatisere 50% av innkommende henvendelser? ved Sindre Sørlie, Channel Director i Kindly

08.45 - 09.30  Kundecase: Se hvordan Norwegian bruker chatbot

Meld deg på

Vi trenger ditt samtykke.

Kalender.png