God kultur er avgjørende for nytenkning, derfor skaper vi gode opplevelser sammen.
Det aller viktigste for oss i Visma bWise har alltid vært menneskene. Hver dag inspirerer vi hverandre til å strekke oss litt lenger. Til å tenke de store tankene, på de små detaljene. Slik skaper vi innovative løsninger for kundene våre. For å fortsette å vokse og levere vårt ytterste må vi ha et mangfold av kompetanse og perspektiver. Vi trenger flere som brenner for verdiskaping gjennom tilgjengeliggjøring av data. Slik former vi fremtiden. Blir du med på laget?
Per Anders Waaler: Kompetente og ivrige kollegaer, morsomme kunder og spennende teknologi
- Jeg synes det beste med å jobbe i Vimsa bWise er kombinasjonen av svært kompetente og ivrige kollegaer, morsomme kunder og spennende teknologi.
Det er hele tiden mulighet til å lære seg nye metoder, ny teknologi, og nye spennende bransjer. Kunder som ønsker å bruke IT, og spesielt Business Intelligence til å bli bedre, er fortsatt spennende etter 30 år i bransjen!
Ingvild Røraas: Det å ville hverandre vel ligger stødig i ryggmargen til Visma bWise
- Grunnen til at jeg har blitt i selskapet så lenge handler om menneskene, kulturen, det faglige miljøet og utviklingsmulighetene. Det å ville hverandre vel ligger stødig i ryggmargen til Visma bWise. Det handler om å dele kompetanse, ha et felles ønske om å levere gode løsninger, vise raushet og ha det gøy sammen. Jeg er heldig som får jobbe med så rause, fine og ikke minst utrolig dyktige folk som bryr seg om hverandre. For å bevare det gode miljøet prioriteres det å dra på fantastiske turer sammen, og å bygge kultur gjennom gode opplevelser.
Vil du vite mer om hva vi kan gjøre sammen?
- Å få jobbe med Utdanningsdirektoratet har vært et meningsfylt prosjekt, der vi ser verdien av løsningene vi lager. Det er morsomt å bidra til og lage løsninger som benyttes i kvalitetsarbeid i skoler og barnehager.
Amalie Amundsen, Analytics og BI-konsulent
- Hos Helsedirektoratet jobber Visma bWise med veldig mange spennende og viktig oppgaver. Det har vært ekstra spennende å jobbe med data relatert til Covid på grunn av synligheten disse dataene har i media.
Julie Wilberg, Analytics og BI-konsulent