Amesto Entreprenør

Komplett løsning til entreprenører innen bygg, anlegg og maskin.

Få kontroll på byggeprosjektet

I et hvert prosjekt er det avgjørende at du har kontroll på detaljene. Det gjelder både kundehåndtering, byggeteknisk og økonomisk. Med en helhetlig løsning fra en og samme leverandør forbedrer og forenkler du hverdagen til dine ledere, prosjektledere og ansatte.

Spesialist på bransjen med eget team

Vi har ett eget team med eksperter tilpasset bransjen. Våre kunder kan være trygge på at prosjektet blir ivaretatt på en profesjonell måte, helt fra anskaffelse til implementering, opplæring og support.

Bransjetilpassede rapporter og skjermbilder

Vi har sammen med våre kunder utviklet spesialtilpassede rapporter tilpasset bransjen slik at du enkelt kan hente ut alle nødvendige rapporter du trenger for å ha full styring og kontroll over bedriften din.

Gode integrasjoner mot 3 parts løsninger

Vi sørger for at dataene er synkronisert mellom dine ulike systemer. Mange drifter kaster bort verdifull tid hver uke ved å skrive inn data på nytt manuelt, eller importere data fordi integrasjonen mellom ulike systemer og programmer ikke fungerer. Vi har gode integrasjoner mot byggebransjens 3-parts løsninger som bl.a. Smartdok, Holte, Bygg Office, Tempus og Current.

Hva sier kundene om løsningen?

kundereferanse

Dag Kristian Storhaug, PeWe Entreprenør AS

«– Dette er fantastisk. Fremdeles styrer økonomimedarbeider og jeg alt. Enkle, digitale løsninger gjør jo at vi sparer mye personalkostnader. Her har folkene hos Amesto Solutions forstått våre behov, sett mulighetene til å gjøre ting enkelt og satt sammen en optimal løsning. De er veldig serviceminded og det er dessuten enkelt å kontakte dem når det er noe. Da er de på hugget med det samme for å løse våre utfordringer. Disse folkene er gode rådgivere for oss og de skjønner virkelig vår hektiske hverdag.»

kundereferanse

Nils Magne Løvrak, Innkjøpssjef hos Kruse Smith Entreprenør AS

«Vi har gode relasjoner med Amesto Solutions CRM AS og etter en overgang til Visma SuperOffice CRM og Customer Service har vi fått bedre styring og kontroll på kundehåndteringen.»

Hvordan fungerer løsningen?

 

Amesto Entreprenør:

Løsningen er basert på fire hovedområder næringen trenger for å få en effektiv hverdag og økt lønnsomhet. Samarbeid med ulike partnere gir deg som kunde en komplett løsning tilpasset behovene i bransjen. Fagfolk med spesialkompetanse innad hvert enkelt av disse områdene tilbyr support og rådgivning slik at dere som kunde kan utnytte systemene på best mulig måte.

Vil du vite mer?

Visma Business

Visma Business er en fleksibel løsning som enkelt kan tilpasses din bedrifts unike behov. Det er et kraftig forretningssystem, og en preferert løsning for mange økonomi- og logistikk-medarbeidere.

Leveres av Amesto

Amesto er Nordens største Vismaforhandler og har egne team med eksperter innen en rekke bransjer slik at våre kunder kan føle seg trygge på at vi kan levere løsninger som både effektiviserer og øker lønnsomheten.

Visma SuperOffice

SuperOffice er en alt-i-ett CRM-løsning. Løsningen støtter din bedrift i å finne, vinne og beholde flere kunder på tvers av forretningsområder – fra salg til markedsføring og kundeservice.

La oss vise deg løsningen!

Fyll ut skjemaet under, så kontakter vi deg. 

JA, jeg gir samtykke til behandling av mine personopplysninger for å kartlegge mine interesser som beskrevet her og er kjent med at samtykket kan trekkes tilbake når som helst.

JA, jeg vil motta relevant informasjon basert på mine interesseområder fra Visma på e-post. Jeg kan når som helst melde meg av eller oppdatere mine interesser på Vismas abonnementsside.

Vi trenger ditt samtykke.


Vi bruker cookies for å registrere din aktivitet på våre nettsider. Denne informasjonen kombinerer vi med opplysningene du oppgir for å danne en profil, slik at vi kan vise deg innhold tilpasset dine interesser. Ved å akseptere, tillater du oss å registrere og behandle din persondata som beskrevet her.