Vismas CRM-løsning Superoffice Online er best i test

PC World har testet syv CRM-løsninger. Vismas CRM-system SuperOffice Online er best i klassen.  

Customer Relationship Management kalles gjerne kunderelasjonshåndtering på norsk. Hvert år gjør PC World en stor kåring av de beste CRM-systemene i det norske markedet.

Juryen trekker blant annet fram SuperOffice Onlines brukervennlige grensesnitt, som virker med touch og alle skjermstørrelser. I tillegg mener juryen at SuperOffice Online ser best ut og er bunnsolid på basisfunksjonene.

Ansvarlig for SuperOffice i Visma, Terje Nøstdahl, er stolt av at Visma tilbyr markedets beste CRM-system til sine kunder.

– Kunderelasjonene dine er det viktigste du som bedrift har. Med SuperOffice Online har du de beste forutsetningene for å ta vare på disse relasjonene.

Johaug, Northug og SuperOffice

Mens de norske skistjernene dominerer i langrennssporet, dominerer SuperOffice seierspallen i CRM-mesterskapet. SuperOffice har stukket av med seieren i 2009, 2011, 2012, 2014 og nå 2015.

– Jeg er veldig stolt over å kunne jobbe med en så bra løsning, sier Terje Nøstdahl. Men å stå øverst på pallen skal likevel ikke være noen grunn til å hvile på laurbærene. Vårt mål er å kunne tilby et CRM-system som hjelper kundene våre å jobbe smartere og mer effektivt, ikke bare i 2015 – men også i årene framover.   

Finn ut hvorfor SuperOffice Online er best i test her.

Vil du prøve SuperOffice Online gratis i 30 dager? 

BestitestPCWorld

Kaja Falck-Ytter jobber som tekstforfatter i Visma Software AS. Kaja har mastergrad i språkvitenskap fra NTNU, og har jobbet med tekst og formidling i flere år. Kaja startet i Visma i 2015.
Kontakt Kaja: