Visma SuperOffice

Ved hjelp av gode og solide CRM-løsninger får bedriftene også bedre kontroll på salg og inntekter. Det å jobbe strukturert med kunderelasjoner, selve grunnlaget for inntjeningen, gir resultater på alle fronter. Økonomien synes å være på vei ut av finanskrisen, og mange bedrifter vil flytte fokus fra kostnadskutt, til igjen å fokusere mer på salg […]

Ved hjelp av gode og solide CRM-løsninger får bedriftene også bedre kontroll på salg og inntekter. Det å jobbe strukturert med kunderelasjoner, selve grunnlaget for inntjeningen, gir resultater på alle fronter. Økonomien synes å være på vei ut av finanskrisen, og mange bedrifter vil flytte fokus fra kostnadskutt, til igjen å fokusere mer på salg og vekst. Vi forventer økt interesse for CRM allerede i høst og utover neste år. Gjennom den nye avtalen med SuperOffice satser vi videre på integrerte systemer, noe som innebærer at vi nå kan tilby kundene å utvide økonomisystemet med markedslederen blant CRM-systemene.

Mest populære

  • Analyse av kundetilfredshet

    Hvordan måle og analysere kundetilfredshet?

    Kundelojalitet og kundetilfredshet er noen av de sterkeste driverne for lønnsomhet. Samler man inn data for å måle kundetilfredshet i selskapet, kan man enkelt skape seg innsikt og kunne ta beslutninger raskt, ved hjelp av datavisualisering. 

  • Planlegge arbeid og turnus

    Høytidsturnus – hvordan er reglene?

    Nå er det igjen på tide å tenke på helligdagsturnus. Høytider betyr normalt mye for de ansatte, og det er viktig med en lovlig turnus de fleste er fornøyd med.