Visma fikk reklamepris i kategorien Årets visjonære

I anledning Itera Gazette Awards som gikk av stabelen i går kveld ble Visma tildelt den gjeve prisen Årets visjonære.

Årets visjoneære tildelt Visma under den årlige Itera Gazette Awards

Juryen begrunner tildelingen med følgende ord:

Vinneren våget seg på en kampanje som var så vågal og vovet at enkelte internt «tok seg til perlene». Juryen berømmer kunden for å tørre å vise seg fra en litt annen side enn de vanligvis gjør for å skape oppmerksomhent rundt et produkt som i utgangspunktet kan høres litt tørt ut. I beste Mad Men stil ble annonnsene blikkfang og klikkene ramlet inn. Dette har vært en kampanje som fristet, selv med svært sparsom bruk av tekst. Kunden kjører kampanjen for andre gang i disse dager.

Her kan du se eksempel på et av annonseutrykkene som lå til grunn for juryens tildeling av prisen.

Kontakt Ellen: