Verdenskjent regnskapsautoritet til Norge på Vismas invitasjon

14. juni samles regnskapsbransjen under Accounting Forward. Kjenn din besøkstid – få med deg årets happening.

Hvordan lykkes som regnskapsbyrå i en digital verden?

Ny teknologi gir nye muligheter – og endrer regnskapsbransjen slik vi kjenner den i dag. Å digitalisere betyr endring – og å endre seg krever vilje og kunnskap.  Ikke alle aktører på markedet har lagt innsats i å holde seg oppdatert på tilgjengelig teknologi. Venter man for lenge, vil man miste konkurransefortrinnet. Hvordan skal dagens regnskapsbyråer tilpasse seg den digitale utviklingen?

Rob Nixon

Australienske Rob Nixon har skapt seg et renommé som en av verdens fremste eksperter på hvordan regnskapsbyråer kan skape egen suksess i en digital verden. Som entreprenør har han i 23 år hjulpet byråer i over 30 land med å skape vellykkede forretningsmodeller – og dermed øke gevinster, kapasitet og omsetning. Rob Nixon er daglig leder i det australske firmaet Panalitix. Han er i tillegg forfatter, og har gitt ut de tre bøkene “Accounting Practices Don’t Add Up,» «Remaining Relevant» og hans siste «The Perfect Firm“.

Adding value, adding value, adding value.
Unless you`re going to add value to the data – your days are numbered.
– Rob Nixon, Panalitix.

Eksisterer det perfekte byrå?

Hva kjennetegner byråene som lykkes med endring? Rob Nixon mener at regnskapsførere er de beste rådgiverene for sine kunder. Nixon mener også at teknologi gjør regnskapsføringen mer effektiv og kostnadsbesparende, men at den trenger innhold og metodikk for virkelig å være nyttig. Han mener også at med mindre regnskapsbedriftene er i stand til å endre sine forretningsmodeller  – vil store deler av dagens inntektsgrunnlag forsvinne.

 

Every firm has an opportunity to re-build their business by design (not default) with a new sheet of paper and a new plan. You just need the desire to change and the courage to action.
– Rob Nixon, Panalitix.

 

Rob Nixon har kartlagt alle de suksessfaktorene vellykkede byråer har implementert og gjennomført for å optimalisere egen drift og verdiskapning. I sitt foredrag The Perfect Firm forteller han om sin erfaringer – og viser hvordan nye forretningsmodeller og suksessfaktorer skal implementeres i den daglige byrådriften.

Accounting Forward

14. juni samles regnskapsbransjen under Accounting Forward – et samarbeid mellom Regnskap Norge, Tripletex og Visma. Under Accounting Forward vil du få innblikk i unik kunnskap og nye verktøy som du og ditt byrå kan benytte for å øke egen verdiskapning i en digital verden. Velkommen til en halvdagskonferanse med faglig påfyll, inspirasjon og erfaringsutveksling der endring og omstilling står i fokus.

Meld meg på!
Obs! Begrenset antall plasser.

 

Maria er Copywriter & Communication Specialist i Visma Software i Oslo. Her jobber hun med tekstarbeid og digital kommunikasjon. Maria startet i Visma Software i 2016.
Kontakt Maria: