Skal du satse på ehandel? Tufte Wear om sin suksess

Tufte Wear

«En ordentlig fin fyr, bonde og olympisk mester fra Vestfold, med mantraet ‘det er alltid mulig å bli bedre’». Sånn beskriver Tufte Wear sin egen opphavsmann. Siden 2012 har klesmerket kommet inn i verden og vokst ut av barneavdelingen. I dag menger de seg med de voksne. Én ting er tydelig: ERP-system er kjedelig, men det er mye kjedeligere når ERP-systemet ikke funker.

«Alltid, alltid på»

Fire ganger understreker daglig leder Per Øyvind Jacobsen verdien av å være «på». To ganger snakker han om å være «alltid på». Ved ett tilfelle er han også opptatt av å være «alltid, alltid på»:

Markant forbedring med Visma.net

«Nå har vi vært på Visma.net i snart et år, og det har vært…», Jacobsen ser både bakover og fremover:

Ganske dritt med overgang til nytt system

…men den markante forbedringen kom ikke av seg selv, sånn helt plutselig over natten – skal vi tro økonomisjef Bendik Sogn:

Det beste med Visma.net

Det jeg setter veldig pris på, er ******, for eksempel så kan jeg nå ****** hvert eneste døgn ******* så jeg slipper å ****** Hva er Bendik sin favorittfunksjon i Visma.net?

«Det vi hadde før var en utrolig manuell prosess…»

Hvem liker vel ikke en god gammeldags «før-og-etter»? Lagerflyten med Visma.net er noe ganske annet enn hvordan TufTe Wear jobbet før de flyttet til skyen:

Bonus! Hvem er best på boksershorts: roere eller tennisspillere?

Finn ut selv.

Lyst til å levere du også?

Du som driver med varehandel, vet at alt handler om å levere riktig vare til riktig kunde – til riktig tid. Det fordrer at du har kontroll. Skal du jobbe effektivt gjennom hele verdikjeden, trenger du et system å vokse i. Et system som er rigget for at du skal kunne gi kundene dine den beste opplevelsen.

Skaff deg et logistikksystem som leverer

2