Kom raskt i gang med enkel nettside

Klatrer til topps med moderne og enkel nettside

“Oslo Klatrepark er et resultat av målrettede personers visjon om å skape en samlingsplass – både for små og store – i Groruddalen”. Ordene kommer fra Frode Riis Corneliussen, daglig leder og primus motor i Oslo Klatrepark, Groruddalens nye lekestue.

“Vi har som mål å bidra til en sunnere, mer aktiv og spennende hverdag for alle, der man kan utprøve og utvikle sine ferdigheter”.

Raskt synlig på nett

En enkel nettside gir bedre tid til det som teller

Oslo Klatrepark AS ble stiftet 1.desember 2014, og er en høydepark med klatreløyper i trær som kjerneaktivitet, men vil etterhvert også tilby spennende tilleggsaktiviteter som tauklatring, buldring og rappellering.
Parken har som mål å gi utfordringer på alle nivåer, slik at man uansett forutsetninger kan oppleve mestringsfølelse og glede ved fysisk aktivitet.

 

“Vi skal basere våre verdier på å være tolerante, inkluderende, tilgjengelig, engasjerte og nyskapende”, sier Corneliussen.

I forbindelse med oppstart ønsket de også sin egen nettside som en del av promoteringen. Det viktigste var at løsningen var hurtig å sette opp, siden de måtte være synlige på nett kort tid etter.

 

Navn: Oslo Klatrepark AS
Driver med: Klatreaktiviteter for liten og for stor, i alle vanskelighetsgrader.
Hjemmeside: www.osloklatrepark.no
Antall ansatte: 23

Enkel nettsideløsning i en fullpakket hverdag

En typisk arbeidsdag i Oslo Klatrepark er både variert og hektisk, med oppgaver som instruksjon av deltakere, redninger, vedlikehold av parken og generelt forefallende arbeid på løpende bånd. De ønsket derfor ikke å ha en komplisert nettside som var vanskelig å administrere og krevde masse tid og ressurser. Etter anbefaling fra en samarbeidspartner valgte de å gå for Visma Website.

“Det er enkelheten vi er mest fornøyde med”, forklarer Corneliussen. “Det finnes nok av andre mer komplekse løsninger, men vi ønsket noe som var lettfattelig og enkelt å komme i gang med. Med Visma Website trengte vi absolutt ingen forkunnskaper – det var lett som en plett å sette den opp, og derfor kom vi også veldig raskt i gang”.

“Kombinert med en stilren design og et sideoppsett det er enkelt å navigere seg rundt i fikk vi alt vi trengte i denne løsningen”, avslutter Corneliussen.

Har du også behov for en hjemmeside? Prøv Visma Website helt gratis – det tar deg kun 2 minutter å komme i gang!

Vil du se hvor enkelt det er å sette opp din egen hjemmeside eller nettbutikk? Få en demonstrasjon på en av våre gratis online seminarer.

Kristoffer Engebretsen jobber som Content Producer i Visma Mamut, og har tidligere jobbet som Customer Service Consultant i samme selskapet. Han har også en lengre arbeidsbakgrunn fra salg.
Connect with Kristoffer: