Stort firma – personlig kundeservice

Du har kanskje opplevd å ringe kundeservice i en større bedrift og kommet til en autosvarer, for så å måtte trykke deg frem utallige ganger for å endelig komme frem til noen som kan hjelpe deg – trodde du. Så viste det seg at du måtte vente til grusom musikk til det som virket som en evighet før noen endelig svarte. Når du først fikk svar ble du så forfjamset at du nesten glemte hva det var du skulle si. Bare for å finne ut av at vedkommende må sette deg til en annen avdeling, her får du ny kø og du må forklare hele saken på nytt! Høres kjent ut?

Kortest mulig vei fra problem til løsning

Visma Innkjøpssamarbeid ønsker å gjøre det enklest mulig for våre kunder å få hjelp. Ringer du oss er det ingen tastetrykk eller lang ventetid. Du kommer rett til en konsulent som kan hjelpe deg med alt fra reskontro til avtalespørsmål. Kortest mulig vei fra problem til løsning er viktig for god kundeservice og derfor har også våre konsulenter lang fartstid og er kunnskapsrike på det meste av henvendelser. Henvendelser løses dermed raskere og med god kvalitet. Vi har gode rutiner og finner raskt frem til din sak. Blid, positiv og imøtekommende hjelp tar vi som en selvfølge. Men at kunden skal oppleve de får det lille ekstra er hva vi strekker oss mot!

Tilgjenglighet

Vi ønsker å være tilgjengelige der kundene våre er og bistå når og hvor spørsmål måtte oppstå. Vi kan derfor nåes via flere kanaler; telefon: 21002500 chat på visma.no, chat på vår innkjøpsportal og e-post : va@visma.no.

Vi ser frem til å høre fra deg!

Senait Tesfazghi jobber som Teamleder salg og kundeservice. Hun har lang erfaring fra administrasjon, salg og service og en BA hons i Mangement fra University of Hertfordshire, UK.
Kontakt Senait: