Hva ville du brukt 100 000 kroner på? Realiser din drøm

Visma søker småbedrifter som vil realisere en drøm

Visma har gjennom mange år hjulpet småbedrifter med å forenkle arbeidsdagen med sine økonomisystemer. I mars i år passerte skybaserte Visma eAccounting 100 000 kunder, og i den anledningen ønsker Visma Mamut nå å gi en småbedrift muligheten til å realisere en drøm. Hvordan? Gjennom en Facebook-konkurranse hvor premien er på hele 100 000 kroner!

Småbedrifter er viktige for verdiskapingen

Kenneth Løvold

– Småbedriftene er kjempeviktige for oss i Visma – og ikke minst for verdiskapningen i Norge, forteller Kenneth Løvold, Administrerende Direktør i Visma Mamut AS. Vi som jobber med Visma eAccounting heier hver dag på gründerne og småbedriftene som tør å satse. Vi er overveldet over mottakelsen programmet har fått siden lanseringen i 2011. Nå feirer vi vår egen suksess med å gi noe tilbake, og ønsker derfor å realisere drømmen til en småbedrift der ute, fortsetter Kenneth Løvold.

Facebook-konkurranse med finalerunde

Visma eAccounting har nå utlyst en
konkurranse på Facebook, hvor en heldig startup, gründer eller småbedrift kan få realisert drømmen og vinne hele 100 000 kroner. For å delta må du fortelle oss hva du vil bruke pengene på hvis bedriften din vinner. Fem finalister vil bli plukket ut av en jury og gå videre til en finale. Finalisten som får flest likes i finalerunden, vinner pengepremien.

Les også: Nytt skatteinsentiv for investering i gründerbedrifter 

Hva ville din bedrift brukt 100 000 kroner på?

Drømmer du om nye møbler på kontoret, å utvikle en app eller kanskje kjøpe en foodtruck? Eller kunne du tenke deg å arrangere en festival, kjøpe nytt kassasystem eller bruke pengene på markedsføring?

Da har vi bare en oppfordring til deg: Bli med i konkurransen!

Ingen drøm for stor, ingen drøm for liten

– Ingen drømmer er for store eller for små. Vi oppfordrer derfor alle startups og småbedrifter til å besøke Facebook-siden vår og fortelle hva de gjerne skulle ha brukt 100 000 kroner på, avslutter Kenneth Løvold.

 

Les om konkurransen her og kommenter i vår Facebook-post hva du vil bruke pengene på hvis din bedrift vinner! 

Er du i oppstartsfasen? Bli med på gratis webinar i juni: “Visma eAccounting for startups”

 

About

Hanne Groa jobber som Marketing Manager i Visma Mamut med fokus på Accounting Offices-segmentet. Hun har en Bachelor of Science in International Marketing, Honors Degree, fra Handelshøyskolen BI/Nanyang Business School i Singapore, og har jobbet i mange år med markedsføring og kommunikasjon.
Connect with Hanne: