Rabattavtaler for bedrifter og ansatte

Visma relanserer denne våren et fordelsprogram for bedrifter og ansatte. Ferdig forhandlede rabattavtaler samlet på ett sted.

Tilgjengelige rabattavtaler

Tilgjengelighet har gått fra å være et konkurransefortrinn til å bli en selvfølge i nåtidens multitaskende hverdag. Vi kjøper feriereisen online i arbeidslunsjen og handler inn profilgaver til årets kickoff etter at poden er i seng. Visma tar konsekvensen av dette og lanserer denne våren en komplett innkjøpsportal for bedrifter; der alle leverandører er samlet på ett og samme sted. Enkelt og tilgjengelig for alle ansatte, uansett plattformpreferanser.

Alle liker et godt tilbud

Innkjøpssjefen trenger å innfri besparelseskrav på store utgiftsposter som forretningsreiser, telefon og kontorrekvisita. Ofte går det mye tid med til å innhente tilbud og reforhandle bedre avtaler. Den enkelte ansatte surfer rundt etter kampanjepriser på faste og spontane innkjøp som trening, fly og hotell. Stordriftsfordeler hører med til sjeldenhetene. En enkel login gir nå tilgang til ferdig rabatterte avtaler på en rekke produkter og tjenester. Med noen få tastetrykk sparer både ansatte og bedriften penger, hver gang de handler.

Vil du vite mer?

Fordelsprogrammet relanseres våren 2015 – meld deg på vårt nyhetsbrev og hold deg oppdatert på utviklingen.

Les mer om Visma Innkjøpssamarbeid og fordelsprogrammet for ansatte.

Liv Hauknes Enoksen jobber som Content Marketing Specialist. Hun har en M.Sc in Marketing and Organisational Communication og B.Sc in International Marketing. Jobber i hovedsak med sosiale medier og innhold i digitale kanaler.
Kontakt :