Penger som fakturerer seg selv

Hva om P2P ikke krever mer enn et tastetrykk? Du trykker på fakturaknappen, og etter en stund kommer pengene inn på konto. Du slipper alt som heter sending av fakturaer, oppfølging og inkasso. Nå har drømmen blitt virkelighet.

P2P (Purchase to Pay) omfatter hele prosessen fra du trykker på fakturaknappen til pengene er regnskapsført på kontoen din. Tradisjonelt har dette vært et tidkrevende arbeid med pakking, frankering og utsending av fakturaer. Deretter stadige registrering av innbetalinger, og de innbetalinger som ikke har kommet har vi måttet purre med nok en runde pakking, frankering og utsending. Enkelte måtte vi også følge opp via inkassoselskap med manuell håndtering og dobbel reskontro. Vi i Visma vet at dette er tidkrevende og kostbare administrative rutiner som vi alltid har ønsket å få automatisert så langt det lar deg gjøre.

Penger og tid spart

Nå er drømmen blitt virkelighet. Vårt unike P2P-konsept lar deg nå starte faktureringsrutinen, og så trenger du ikke gjøre noe mer inntil pengene er på kontoen din. Du kan ha fokus på din kjernevirksomhet og la automatikken gjøre rutinearbeidet. Det beste av alt, du sparer penger. Det viktigste for oss er at vi gir våre kunder mulighet til å fjerne standard oppgaver ved å automatisere de bort og at våre kunder blir mer effektive. Du kan la automatikken overta deler av oppgavene eller hele kjeden i en større prosess, helt valgfritt.

Dette er bare én av mange prosesser vi har automatisert bort for Visma Business. Visma sin oppgave er å automatisere alt det er smart å automatisere.

 

Interessant? Se videoer under om hvordan dette gjøres

Faktureringsløsningen AutoInvoice

Bankløsningen Visma Autopay

Purre- og inkassorutinen Visma AutoCollect

Product Manager Visma Business and Visma ERP POS.
Kontakt David: