Optimalisering av produktinformasjon i Magento

Kundecase (se video): Slik optimaliserer Get Inspired sin Magento nettbutikk for salg med overlegen produktinformasjon, merchandising og bilder.

På Meetup-en til Visma Digital Commerce (tidligere Trollweb og Meat Digital) 4. april 2019 delte Get Inspired hvordan de helt konkret jobber med en vare fra den kommer inn i på lager til den er på vei til kunde. Hvordan jobber de mest mulig effektivt i Magento og hvordan sørger de for at den informasjonen kunden ser i nettbutikken er helt optimal?

Get Inspired har vunnet mange netthandelspriser, blant annet “Årets nettbutikk” — den gjeveste prisen i netthandelsbransjen i Norge. De har også tidoblet omsetningen sin på fem år (les saken i Dagens Næringsliv). Visma Digital Commerce er Magento-leverandøren til Get Inspired.

 

Klikk her for å komme i kontakt med oss

 

Most popular

  • Planlegge arbeid og turnus

    Høytidsturnus – hvordan er reglene?

    Nå er det igjen på tide å tenke på helligdagsturnus. Høytider betyr normalt mye for de ansatte, og det er viktig med en lovlig turnus de fleste er fornøyd med.

  • Timelønn for undervisning

    Lærervikar og timelønn for undervisning

    Mange tar oppdrag som lærervikar i grunnskolen. Lærervikaren stiller ofte opp for å ta vikartimer på kort varsel, og skal lønnes med timelønn for undervisning.

  • Halvt skattetrekk ikke halv skatt

    Halv skatt før jul

    Halvert skattetrekk i desember betyr ikke at halve desemberlønnen er skattefri!