Deltager på kurs

Er du kurs-typen?

Eller har du kanskje aldri vært på kurs? Greier deg forholdsvis bra uten? Kanskje du ikke føler at du har tid, eller er du kanskje usikker på hva du får ut av det?
Det finnes mange som deg. I denne bloggposten vil jeg gi deg innblikk i hva våre kursdeltakere synes om kursene våre.

Hvordan kan du vite om et kurs er verdt både tiden og pengene?
I fjor svarte 2388 kursdeltakere, på vår brukerundersøkelsen om utbyttet av våre kurs.

På en skala fra 1-6, får spørsmålet om de totalt sett har hatt godt faglig utbytte på kurs en snittscore på 5,02, 76,8 % er svarer «Enig», eller «Helt enig» på spørsmålet, og kun 1,7 % er «Helt uenig».  I tillegg kommer ca. halvparten tilbake for å gå på flere kurs.

Diagram: Utbytte på kurs

Lær av fagspesialister innenfor sitt felt
På en skala fra 1-6, evalueres spørsmålene om instruktørene i et snitt på 5,38. Dette betyr at de som holder kurs kan faget sitt, og er flinke til å lære bort. Vi er stolte av å kunne bringe solid kunnskap videre til våre kursdeltakere.

Diagram: Kursevaluering instruktør

Fungerende infrastruktur og god service
En del av innholdet i kurs-tjenesten er å håndtere forespørsler om kurs, ta i mot påmeldinger, mottagelse på kurs, lunsj, lokalisering og mange andre små ting som kan gjøre en kursdag enda bedre.

På en skala fra 1-6, evaluerer våre deltakere disse tjenestene til et snitt på 5,2. Våre personalrestauranter holder høy standard og god variasjon i sitt tilbud, og du vil få et nødvendig og hyggelig pusterom i løpet av dagen.

Kursevaluering service

Tallenes klare tale!
Vi er veldig glade for at våre brukere er fornøyde med tiden de tilbringer på kurs hos oss. Det faglige utbyttet er høyt og trivelige omgivelser gir de rette forutsetningene for god læring.

Prøv du også da vel!

Kirsti Eriksen jobber som markedsansvarlig i Visma Academy AS. Visma Academy leverer kurs og kompetanseheving i Visma programvare, Microsoft Office, prosjektledelse og aktuelle fagkurs innen regnskap, lønn og ledelse.
Kontakt Kirsti: