Best i test på CRM for fjerde år på rad!

Hvis noen lurte: Alle gode ting er fire, ikke tre. For fjerde år på rad blir Visma best i test når det kommer til CRM-løsninger. I år er Visma SuperOffice Online vinneren. – Det unike er at systemet er rikt på funksjonalitet, samtidig som det er enkelt, sier Julie Grønlund.

PC World kårer hvert år de beste CRM-løsningene. Etter grundig gjennomgang av hvert system, og flere intervjurunder, blir hvert CRM-system tildelt en score. For fjerde år på rad har CRM-løsninger fra visma blitt best i test.

Vinner 2012: Visma SuperOffice Online (kun SaaS løsninger ble testet)

Vinner 2011: Visma SuperOffice og Visma SuperOffice Online (Både SaaS lønsinger og On premise ble testet)

Vinner 2010: Visma CRM

Vinner 2009: Visma SuperOffice

–        Vi er veldig stolte av å kunne være med på vinnerlaget, sier Julie Grønlund og Mads Rebsdorf, Product Managers for Visma SuperOffice Online.

Til topps: Product Managers Julie Grønlund og Mads Rebsdorf er svært stolte av at Visma SuperOffice Online går til topps igjen!

 

Unikt Brukergrensesnitt

Grensesnittet blir i testen trukket frem som en av SuperOffice sine store styrker.

«Brukergrensesnittet er helt unikt, og mange brukere blir helt avhengige når de har jobbet med SuperOffice en stund. Grensesnittet fremstår som svært gjennomtenkt og fullt av detaljer uten å virke nedlesset eller rotete. SuperOffice har som mål at ingen funksjoner skal være mer en to klikk unna».

–        Vi får tilbakemeldinger fra kunder om at det viktigste for kundene er at CRM-systemet har et godt brukergrensesnitt. Dette er et hovedfokus i SuperOffice, og å vinne tester som dette er et bevis på at SuperOffice leverer, sier Julie.

 

Lett å tilpasse

Det er også andre ting som gjør at SuperOffice er CRM vinneren. Her følger en liten del av juryens begrunnelse:

«Salgsguidene er et kraftfullt verktøy som leder deg inn på den smale sti og sørger for at du gjør alt riktig i salgsprosessen. Utvalgene er unike og du får en svært god innsikt i kundemassen.»

–        Dette her går på at det er lett å tilpasse Visma SuperOffice Online til din organisasjon og din salgsprosess. Du kommer raskt i gang med et standard CRM-system, og det er lett å tilpasse det til hvordan din bedrift jobber med salg, sier Julie Grønlund.

 

Satser på SaaS

Julie og Mads er ikke overrasket om at SuperOffice Online kommer best ut nok en gang.

–        Det er  et CRM-system som er rik på funksjonalitet, samtidig som det er enkelt. Og dette er en unik kombinasjon, sier Julie.

–        Det gjelder å få en god balanse mellom brukervennlighet og muligheter, og det har Visma SuperOffice Online klart. Vi leverer et enkelt CRM-system som passer for de fleste, sier Mads.

For Visma er det viktig å være med i tiden, og levere gode innovative løsninger. Derfor er det svært viktig for oss å også levere gode Saas løsninger.

–         Visma SuperOffice online vil være et strategisk viktig produkt i Visma sin fremtidige saas satsning, forteller Julie.

 

Les hele testen her

 

Se demo av løsningen: [youtube]https://www.youtube.com/watch?v=6hi1-U7gkZQ&feature=player_embedded[/youtube]

 

Most popular