VISMA ENTERPRISE

Digital vaktbok

For dager som forandrer seg underveis

Har du spørsmål?

Digital vaktbok er en modul som bygger på Visma Enterprise Ressursstyring Web. Vaktboken er designet for bruk med nettbrett og touch teknologi og har en lav brukerterskel. Løsningen er utviklet i nært samarbeid med kunder.

Vaktboken brukes i arbeidsmiljøet med tilgang og funksjonalitet for hver avdeling og kan konfigureres slik at avdelinger med nært samarbeid, har tilgang til hverandres vaktbøker.

En lett tilgjengelig arbeidsplan

Vaktboken er tilgjengelig for alle som er på jobb og viser hvem som har vært, er eller kommer på jobb den enkelte dag. Fravær og ekstraarbeid registreres i Vaktboken, med mulighet for notat og/eller auto tekst. Den viser og kan registrere vakter som skal dekkes opp med vikar.

Behov for ekstravakt kan registreres direkte. Registrerte brukere kan sette opp at de ønsker å ta ekstravakter og de som ønsker å ta ekstravakter vises i en egen «kandidatliste».

Vaktboken har en liste over alle aktuelle registrerte vikarer med telefonnummer. Listene viser alle som er tilgjengelige og om ekstra arbeid utløser overtidsbetaling. Det er tydelig markering av vakter som er publisert på web. Man kan benytte SMS bekrefting av inngåelse av arbeidsavtale. Alle avvik som registreres i Vaktboken skal godkjennes og attesteres i Ressursstyring av attestant. Godkjenningsbildet inneholder informasjon som forenkler og trygger denne prosessen.

Vaktinformasjon oppdatert 24/7

Designet for nettbrett

Ansatte registrerer endringer selv

Oversikt over tilgjengelige vikarer

Slipper papir

Se video (1:57 min) for mer informasjon om løsningen.

 

Webmoduler

Vårt lønns- og personalsystem har mange nyttige webmoduler. Få oversikten her.

Har du spørsmål?

Fyll inn skjema så tar vi kontakt med deg