Dagligvare

Bak kulissene i dagens moderne detaljhandel ligger det en endeløs strøm av informasjon.

Fra kassen, hovedkontoret, leverandører, grossister og egne ansatte i butikken samles det masse informasjon.

Hastighet, fleksibilitet og kontroll

- viktige elementer i en effektiv dagligvare

Alle bransjer har spesifikke behov og preferanser, og det finnes også en rekke prosesser som blir håndtert på samme måte til tross for ulike aktiviteter. I en hverdag preget av hard konkurranse er det viktig med høyt volum, riktige varer til rett tid, kontroll på lager og logistikk.

Godt samarbeid med leverandører og god innsikt i all informasjonen som skapes av alle transaksjoner, både fra innkjøp og salg, bidrar til kontroll og ikke minst grunnlag for å skape gode og riktige kampanjer som treffer alt fra store kundegrupper til den enkelte kunde. 

Vi har gjennom mange år opparbeidet kunnskap og erfaring i detaljhandel og flere andre bransjer. 

Sammen med våre kunder sørger vi for at butikkdataløsningen, kombinert med relaterte tjenester, bidrar til best mulig støtte og funksjonalitet. 

Våre løsninger har blitt tatt frem og utviklet i samarbeid med flere av de største aktørene i den nordiske dagligvarehandelen, og benyttes i dag blant annet av Meny, REMA 1000, Bunnpris, Kiwi, Spar, Eurospar, Nærmat, Joker, Coop Sverige, ICA Sverige, Grensemat (MaxiMat).

Hvordan gjør vi det?

Vår ambisjon er å tilby aktører innen detaljhandelen de beste verktøyene for å holde seg konkurransekraftige og vinne flere og lojale kunder gjennom økt handleopplevelse.

ikon av et hjerte for kassen i butikken (dagligvare)

Kassa - hjertet i butikken

Her foregår de fleste transaksjonene i dagligvare og den kommuniserer med mange andre tjenester, programmer og utstyr som vekt, bankterminal, tipping, banker og så videre.

Vår dagligvarekasse er rask, ergonomisk, brukervennlig og salgsstøttende.

  • Salg- og servicepunkt
  • Betaling - kort, mobil, kreditt og kontant
  • Mobil kasse
  • Selvbetjent kasse

ikon for handleposer (dagligvare)

Gi kundene frihet

Forbrukerne vil gjerne gjøre raske og mindre innkjøp hurtigere, samtidig ønsker de mer fleksibilitet for større og planlagte innkjøp. Selvskanning på kundes mobil eller på butikkens løsninger gir denne friheten.
I samspill med selvbetjent utsjekk og/eller betaling frigir det tid for både kundene og de ansatte i butikk.
Les hvordan du kan gi dine kunder frihet her.

  • Kundeapp med selvbetjening, betaling, handelister, kuponger, bonus og lojalitet
  • Selvbetjeningskasser
  • Selvskanning

ikon for click and collect viser iphone med handlevogn i fart (dagligvare)

Click & Collect

E-handel er sterkt utbredt innen tradisjonell handel i dag og vi ser at i Sverige er dette nå i ferd med å bre om seg innen tradisjonell dagligvare også. Derfor har vi laget gode verktøy for å gjøre denne prosessen mest mulig effektiv.

  • Plukkløsning i butikk
  • Hjemleveringsløsning
  • Hent i butikk/hentested

ikon for effektivitet og produktivitet viser et tannhjul (dagligvare)

Effektivitet og produktivitet

Alt handler om effektivitet i dag, og vi tar dette på alvor når vi utvikler våre løsninger. Mobile løsninger som ligger i skyen og som er tilgjengelig hvor som helst bidrar til mer effektivtet og lønnsomhet, og ikke minst verdifull funksjonalitet i butikk. Se hvordan vi gjør kjeden mer effektiv her.

  • Svinnkontroll - nedprising
  • Backofficeløsninger utviklet for mobile plattformer, terminaler, tablets og mobil
  • Infrastruktur, LAN/Wifi, internt-, kunde- og leverandørnett

ikon som viser en pil (dagligvare)

Selg mer

For at våre kunder skal være konkurransedyktige er gode kampanjer svært viktig. Vi leverer løsninger til å sette opp og administere selve kampanjen slik at systemene har riktig informasjon, men kanskje enda viktigere er å gi rett informasjon i forkant slik at man kan produsere kampanjer basert på historikk og erfaringer og kunne forutse hvordan kampanjene vil gå.

  • Big Data - hver bong er gull!
  • Svinnkontroll
  • Automatiske bestillinger
  • Leverandørkontroll

 ikon for kunder med snakkeboble (dagligvare)

Lojale kunder

Kampen om kundene er beinhard, og med de rette tilbudene vil du få kunden til din butikk, men like viktig er det å få kunden til å komme tilbake. La oss bidra til at dere har rett teknologi i butikk og at dere gir kundene de rette tilbudene og ikke minst at varene er i tilgjengelig når kunder kommer.

  • Beacon
  • Kundeidentifisering
  • Integrerte lojalitetsprogrammer
  • Én til én dialog - personlige tilbud

Kontaktskjema

Vi hjelper deg gjerne. Fyll ut skjema og vi kontakter deg.
Du kan også kontakte oss på telefon: 33 34 94 00

Navn:
Firma:
E-post: *
Telefon: *
Melding:*