Markedets ledende salgsstøttesystem

Kunderelasjonene dine er det viktigste du har. Med Visma SuperOffice får du de aller beste forutsetningene for å ta vare på disse relasjonene. Løsningen skaper tette bånd mellom kundeorienterte prosesser, medarbeidere og bedriftens kontakter.

Få en felles kundebase for hele bedriften

Med et CRM-verktøy som er integrert med økonomisystemet har bedriften alltid tilgang til all relevant kundeinformasjon. Med Visma SuperOffice kan dere forvalte og styre bedriftens viktigste inntektskilde slik at dere når målsetningene deres. 

Øk inntjeningen

Det er en kjensgjerning at det koster mer å skaffe nye kunder enn å videreutvikle dem man allerede har. Men hvordan kan du gjøre dette effektivt, systematisk og med resultater?

Det er mange måter bedriften kan bruke informasjonen fra CRM- og økonomisystemet på, for eksempel til å:

kategorisere og prioritere kunder basert på omsetning.


alltid ha oppdatert status på ordre og faktura når de ansatte er i dialog med kunden.

få enklere segmentering og bedre resultater på mersalgsaktiviteter.

Spar tid

Registrerer dere kundedata flere ganger, i forskjellige systemer? Hvilke rutiner har dere for endring og vedlikehold av kundeopplysninger? Hvor mange Excel-lister sirkulerer mellom salg og økonomi hvert år? I hvor mange versjoner? Med et CRM-system som er integrert med økonomisystemet automatiseres mange slike manuelle rutiner.

SuperOffice er for mange synonymt med CRM, og det vises i programmet."

-PC World Norge

Selg mer

Når salget blir mer effektivt gir det utslag på omsetningen. Dere trenger ikke nødvendigvis gjøre om på alle arbeidsprosessene og rutinene i salgsavdelingen. Det holder å begynne med noen små endringer, som de aller fleste selgere vil sette pris på. Et CRM-verktøy inneholder mange smarte funksjoner som hver for seg vil forenkle hverdagen til selgerne, slik at de selger mer.

Få resultater på kort sikt

Verdien av å bruke et verktøy for å strukturere, systematisere og effektivisere arbeidsprosesser kommer først når bedriftens medarbeidere faktisk bruker systemet slik det er ment å skulle brukes. Det er viktig at terskelen for å prøve det ut er lav. Vår CRM-løsning har fått flere utmerkelser for sitt brukervennlige grensesnitt.