SuperOffice Online

Kunderelasjonene dine er det viktigste du har. Med SuperOffice Online får du de aller beste forutsetningene for å ta vare på disse relasjonene. Løsningen skaper tette bånd mellom kundeorienterte prosesser, medarbeidere og bedriftens kontakter.

Selg mer

Når salget blir mer effektivt gir det utslag på omsetningen. Dere trenger ikke nødvendigvis gjøre om på alle arbeidsprosessene og rutinene i salgsavdelingen. Det holder å begynne med noen små endringer, som de aller fleste selgere vil sette pris på. Et CRM-verktøy inneholder mange smarte funksjoner som hver for seg vil forenkle hverdagen til selgerne, slik at de selger mer.

Få resultater på kort sikt

Verdien av å bruke et verktøy for å strukturere, systematisere og effektivisere arbeidsprosesser kommer først når bedriftens medarbeidere faktisk bruker systemet slik det er ment å skulle brukes. Det er viktig at terskelen for å prøve det ut er lav. Vår CRM-løsning har fått flere utmerkelser for sitt brukervennlige grensesnitt.

Best i test på CRM igjen

PC World kårer hvert år den beste CRM-løsning. I år var fokuset på nettbasert CRM, og SuperOffice vant for tredje gang "Best i test".

Les om testen  (ekstern lenke)