Jobb smartere med integrert programvare fra Visma

Jobb smartere med integrert programvare fra Visma

Visma Rapportering og Analyse kan integreres med tilleggsfunksjonalitet som hjelper virksomheten å fungere optimalt. Disse tilleggsfunksjonene er separate moduler som integreres fullstendig i Visma Rapportering og Analyse.

Når du bruker flere produkter fra Visma blir du mer effektiv:

  • Dataflyten går automatisk.
  • Du arbeider i et velkjent miljø.
  • Vedlikehold av data kun i ett system.
  • Ett kontaktpunkt for salg, support og utvikling.

Økonomisystemet

Ved å integrere Visma Rapportering og Analyse med våre økonomisystemer Visma Business eller Visma Global kan du jobbe på helt nye måter ved at ansatte i din organisasjon blir selvbetjente på økonomiske rapporter med dybdenavigering helt ned på enkeltbilag. Dermed slipper de å belaste økonomiavdelingen og andre ekspertbrukere med forespørsler om diverse rapporter og analyser.

Utvid

Visma CRM

Gi organisasjonen verktøyet den trenger for å selge mer, yte bedre kundeservice og få enda mer ut av markedsaktivitetene. Med testvinneren Visma CRM vil dine medarbeidere selge mer effektivt, få høyere kvalitet på salgsprosessen og bruke mindre tid på administrative oppgaver.

Utvid

Visma Dokumentsenter

Med Visma Dokumentsenter får du et moderne, enkelt verktøy for elektronisk administrasjon av bilag.

Utvid

Visma Lønn

Ved å bruke Visma Rapportering og Analyse sammen med Visma Lønn betyr at data er tilgjengelige på tvers av systemene.

Utvid