Fly mer for mindre med Norwegian

Norwegian har vært leverandør i Visma Innkjøpssamarbeid i en årrekke. Slik får de en unik mulighet til å komme nært innpå kunder i alle segmenter og i alle bransjer. Gjennom innkjøpssamarbeidet får kunder i alle størrelser stordriftsfordeler og tilgang til betingelser på flyreiser som normalt sett er forbeholdt Norwegians storkunder.

Norwegian

Rabatterte flyvninger

Norwegian bidrar til Visma Innkjøpssamarbeid ved å tilby rabatter på flyvninger i deres omfattende rutenett; også på langdistanseflygninger. Kundene våre nyter godt av lave priser på deres mange avganger i Norden og videre ut i den store verden. På flere måter får kundene våre i pose og sekk når man ser på Norwegians produkt som helhet; høy punktlighet og regularitet, nye fly, Wifi om bord og god benplass.

Daniel Hovland er Sales Executive Corporate i Norwegian og har ansvaret for at våre kunder blir tatt godt vare på.

-          Vi i Norwegian skal være garantisten for lave priser og vi vet at vi over tid står for de rimeligste prisene. Hvis vi da slenger på rabatten som deres kunder får gjennom innkjøpssamarbeidet så kommer vi frem til en uslåelig kombinasjon.

Norwegian

Små grep gir store besparelser

Våre kunder får mye igjen for å være bevisste på sine reisekostnader da det er et kostnadsområde som er lett å gjøre justeringer på for å oppnå store besparelser. Norwegian ser at kunder som har et aktivt forhold til reisekostnadene sine og en levende reisepolicy opplever å kunne reise mer for mindre. De får rett og slett mer ut av sitt reisebudsjett.

-          Gjennom et aktivt forhold til reisekostnader ser vi at flere kunder opplever besparelser i hundretusenkronersklassen kun ved å ta enkle grep. Eksempler på slike grep kan være å innføre avviksmelding for de kunder som benytter reisebyrå. En avviksmelding er en «pop-up» som dukker opp dersom den reisende velger en reise som er dyrere enn det rimeligste alternativet i det angitte tidspunktet for reisen. Dette bidrar til at den reisende blir enda mer bevisst på de valg han/hun tar og hvilke kostnader det innebærer.

 

Bransje i endring

Norwegian vokser stadig og de videreutvikler deres produkt for å tilpasse det til en bransje i endring.

  • Norwegian var først til å tilby gratis WiFi på deres flyvninger
  • De var først til å lansere en InFlight Entertainment portal for deres kortruter i Europa
  • De er valgt til Europas beste lavprisselskap to år på rad av bransjens «Oscar»; SkyTrax
  • De tok et modig valg og lanserte langdistansetrafikk til lavpris
  • De inkluderer tilgang til Fast Track for alle deres avtalekunder

-          Vi i Norwegian vil fortsette å tilby fornuftige priser til alle våre passasjerer. Vårt mål er at alle skal ha råd til å fly; også mindre bedrifter med begrenset reisebudsjett. Gjennom vårt samarbeid med Visma vil vi fortsette å være del av den attraktive leverandørpakken som Visma tilbyr dere som kunder.

Hjertelig velkommen om bord!

 

Eksisterende kunde?
Logg inn i innkjøpsportalen for å aktivere avtalen med Norwegian.
Ønsker du tilgang til Visma Innkjøpssamarbeid og alle våre avtaler?
Klikk her og få en gratis og helt uforpliktende innkjøpsanalyse.
Kontaktinformasjon
Telefon: 21 00 25 00
E-post: va@visma.no