Visma Proceedo
Behov til betaling

Effektiviserer hele innkjøpsprosessen fra behov til betaling

Effektiviserer hele innkjøpsprosessen fra behov til betaling

Visma Proceedo effektiviserer prosesser knyttet til avtalehåndtering, innkjøp, bestilling og fakturabehandling. Skyløsningen vår dekker hele prosessen – fra behov til betaling. 

Visma Proceedo hjelper deg med å få bedre kontroll over avtaler og innkjøp, reduserte kostnader samt bedre kvalitet og sporbarhet i prosessen fra behov til betaling. E-handelsløsningen brukes i dag av et hundretalls store virksomheter innenfor offentlig og privat sektor. 

Våre moduler 

Alle modulene i Visma Proceedo er nettbaserte og kan nås fra enhver datamaskin. Det er en skybasert løsning og selges som SaaS (software as a service). Det betyr at du slipper investere tid og ressurser i maskinvare, drift og vedlikehold. Samtidig som du slipper å tenke på installasjoner og fremtidige oppgraderinger.  I stedet kan du konsentrere deg om bedriftens kjernevirksomhet. Les mer om Proceedo Moduler.

 

Øystein Engen, Procurement Services, Nordea:

”Vi har automatisert rundt 60 % av prosessen med faktura gjennom faktura-abonnementsmodulen og ordrematching og varemottak i innkjøpsmodulen i Visma Proceedo.”

 

Elektronisk fakturering, Automatisering av behov til betaling innkjøpsprosessen

Leverandørtilkoblinger for elektronisk handel

Visma Proceedo har i dag 300 000 brukere og over 4 000 tilkoblede leverandører. Vi har lang erfaring med oppkobling av leverandører og vet hva som kreves av både kunde og leverandør for en rask og smertefri oppkobling. Les mer om Leverandørtilknytninger.

Camilla Nilsson, Central Procurement, DB Schenker:

”Schenker foretar hvert år et regnskapsoppgjør for e-handel for å gjøre rede for besparelser som er gjort ved hjelp av denne typen handel. I 2012 har DB Schenker Sverige spart SEK 13 400 000.”

 

 

Automatiser 60% av fakturahåndtering? 
Umulig! 
Ikke i det hele tatt.

Last ned whitepaperen – ”Bye bye manuell håndtering”

 

 

Har du spørsmål?

Hvor mye kan du som kunde spare? Hvilke faktorer er viktige å vurdere når du som kunde skal velge innkjøp og fakturahåndteringssystem? Vi hjelper store privateide selskaper og offentlig sektor med forslag og anbefalinger om hva som bør vurderes – kunnskaper vi har formidlet siden oppstart i 1999. Ta kontakt, så effektiviserer vi hele prosessen i fellesskap. 

Kontakt oss for å få mer informasjon på 40 00 68 14 eller proceedonorge@visma.com