Mottatt inkassokrav?

Vi hjelper deg med å løse din sak

 

Har du mottatt brev eller faktura fra Visma Collectors? Da er du registrert som skyldner hos en av våre oppdragsgivere.

Saken ligger til inkasso fordi fakturaen du har mottatt, ikke er betalt innen forfallsdatoen.

Kontakt oss i dag

Våre konsulenter er tilgjengelige kl. 08–20 på hverdager og kl. 10–15 på lørdager.

 

 

815 66 360

Få tilgang til din sak 

Vi har for tiden to forskjellige innloggingsportaler. En av innloggingsystemene under vil stemme mot pinkoden og saksnummeret du har mottatt i brevet fra oss.

Logg inn i Visma Invoicia:
Logg inn i Visma DebitorWeb:

Hva bør du gjøre?
Betal alle tilsendte krav (fakturaer) innen forfalldatoen. Da er saken ute av verden og du unngår flere kostnader. Du finner mer informasjon om saken din ved å logge deg inn på vår webportal. 

Er du uenig i kravet?
Har du klager eller innsigelser på kravet? Logg deg på vår webportal for å få informasjon om saken din. Der kan du komme i dialog med oss dersom du er uenig i kravet, enten det er snakk om avvik i beløp og betalingsbetingelser, eller at du ikke har mottatt varen du har fått krav på (faktura for).

Har du betalt?
Av og til sendes det ut krav feilaktig. Har du opplevd dette, beklager vi det på det sterkeste. Logg deg inn på vår webportal og meld inn feil ved kravet du har mottatt. Vi følger opp og tar kontakt med deg.

Kan du ikke betale akkurat nå?
Vi i Visma Collectors gjør hva vi kan for å finne en løsning du kan leve med, dersom du ikke har mulighet til å betale akkurat nå. Logg deg inn på vår webportal. Der kan du velge avdragsbetaling med alternative antall nedbetalinger. Du kan også søke om utsettelse på hele eller deler av kravet. Merk deg at noen av valgene kan føre til ekstrakostnader for deg.

 

Ta kontakt med oss så hjelper vi deg

+47 815 66 360

callsenter@visma.com

Våre konsulenter er tilgjengelige kl. 08–20 på hverdager og kl. 10–15 på lørdager.